پشت پرده ناهنجاری‌ها کشف شود | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 6:03

پشت پرده ناهنجاری‌ها کشف شود

شماره: 24041
Aa Aa

دشمن نهایت تلاش خود را معطوف به شقه شقه کردن جامعه ما کرده؛ فراجا و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در کشف و معرفی مسائل پشت پرده که مروج ناهنجاری و بی‌عفتی هستند اهتمام مضاعف داشته باشند.

ناهنجاری‌ها و بی‌عفتی‌ها محل سرمایه‌گذاری دشمن شده است؛
پشت پرده ناهنجاری‌ها کشف شود

 محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در نشست سراسری ۳۰ هزار نفری بسیج اساتید در دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به جنایت‌های سبعانه صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین گفت:

امروز باید یک کیفرخواست متقن و محکم برای جنایت‌های سبعانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی و حامیانش تنظیم کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم برای محاکمه صهیونیست‌های جنایتکار و حامیان آنها، یک دادگاه بین‌المللی اسلامی برپا گردانیم و در این مسیر، نقش ما و شما اساتید و اندیشمندان و حقوقدانان بسیجی، بسیار ثقیل و خطیر است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، او اظهار داشت:

بسیجی یعنی حضور در صحنه‌ها، اقدام به موقع، نهراسیدن و آگاه بودن و آگاهی بخشیدن. بسیجیان در هر عرصه و صحنه‌ای اعم از خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده یا زلزله‌زده، مبارزه با مظاهر فساد و ناهنجاری‌های اجتماعی، امر به معروف و جبهه‌های فرهنگی، پیشقدم و پیشگام هستند و در این عرصه‌ها، شهیدان و جانبازانی را تقدیم ایران اسلامی کرده‌اند.

محسنی اژه‌ای گفت:

امروز مشاهده می‌کنیم که روحیه و انسجام بسیجی از ایران فراتر رفته و در همه بلاد اسلامی و حتی غیراسلامی که دارای اقلیت مسلمان است گسترش و بسط یافته است. امروز روحیه بسیجی اجازه نمی‌دهد که متقلبین، جای ظالم و مظلوم و جلاد و شهید را در قضیه فلسطین عوض کنند.
او اظهار کرد:

امروز به علم و ایمان برای رشد نهایی و اجرای قوانین و‌مقررات الهی و آموزه‌های دینی و قرآنی نیازمندیم. کشور بدون علم متکی به ایمان پیشرفت نخواهد کرد. باید در مسیر دستیابی به علمِ نوآور و علمی که پیشبینی‌کننده آینده است کوشاتر باشیم. امروز نه تنها جوانان در ایران اسلامی بلکه جوانان در سراسر گیتی تشنه معنویت و دریافت پاسخ برای شبهات می‌باشند بر همین اساس اندیشمندان ایران اسلامی و اساتید بسیجی می‌توانند با اتکا به آموزه‌های قرآنی و تسلط به علم روز پاسخگوی این قبیل از نیاز‌ها باشند.

محسنی اژه‌ای گفت:

امروز به واسطه تولید قدرت صورت‌گرفته در کشور، میزان بازدارندگی ما بسیار بالا است و حتی فکر تجاوز و تعدی به میهن ما نیز در مخیله دشمنان نمی‌گنجد. این تولید قدرت و این بازدارندگی بالادر نتیجه روحیه بسیجی و جهادی و انقلابی‌گری می‌باشد. برای حفظ و تحکیم بازدارندگی و قدرتی که از آن برخورداریم باید با بصیرت‌افزایی که جزء لاینفک حکمرانی است، روحیه جهادی و بسیجی را در میان آحاد جامعه تقویت کنیم و توجه داشته باشیم که اگر نسبت به فتنه‌انگیزی‌ها و جنگ ترکیبی دشمن، آگاهی‌بخشی لازم را انجام ندهیم ضربه می‌خوریم و غافلگیر می‌شویم.

او ادامه داد:

امروز تمام تلاش و همت دشمن مصروف آن است که ارزش‌های دینی را در جوامع اسلامی و جامعه ما به خصوص در میان قشر جوان کمرنگ گرداند. امروز دشمن به برخی از ناهنجاری‌ها و احیاناً بی‌عفتی‌ها و مفاسد مالی و اخلاقی و سیاسی که بعضاً مشاهده می‌شود، چشم امید بسته و یقین دارد که اقدامات نظامی‌اش ره به جایی نمی‌برد لذا دلبسته آن شده که به نحوی از انحاء، نسل جوان ما را نسبت به ارزش‌های اسلامی و عمل به آموزه‌های دینی بی‌تفاوت گرداند. امروز وظیفه همه ما مسئولان و متولیان برای مقابله با اقدامات ایذایی دشمن در جنگ ترکیبی، ثقیل و سنگین است. بر همین اساس فراجا و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در کشف و معرفی مسائل پشت پرده که مروج ناهنجاری و بی‌عفتی هستند اهتمام مضاعف داشته باشند و مطمئناً بر این مسئله فائق می‌آییم، اما مهم آن است که این امر هر چه زودتر و با هزینه کمتر انجام گیرد. امروز دشمن نهایت تلاش و همت خود را مصروف و معطوف به شقه شقه کردن و ایجاد قطب‌های کاذب در جامعه ما کرده است. دشمن می‌خواهد انرژی نیرو‌های انقلابی و ارزشی صرف یکدیگر شود؛ در این راستا به هیچ‌وجه نباید غفلت کنیم و شاهد آن باشیم که نیرو‌های حزب‌اللهی و جریان‌های انقلابی، به تخریب همدیگر مبادرت ورزند. امروز هرچه بیشتر نیازمند وحدت و انسجام درونی هستیم. شیطان بزرگ «آمریکا» در ایجاد تفرقه و افتراء تلاش می‌کند و انگلیس نیز در این زمینه دارای سابقه طولانی است و انرژی خود را مصروف آن کرده است لذا ما باید نهایت هوشیاری را داشته باشیم و در مسیر خنثی‌سازی این توطئه و کید دشمنان گام برداریم. در جبهه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، علاوه بر تقویت روحیه جهادی و تسلط بر علم نوآور، باید به صبر و ازخودگذشتگی مجهز شویم؛ گاهی اقتضاء می‌کند که از آبروی‌خود بگذریم و گاهی می‌طلبد که مال و جان خود را فدای ایران اسلامی گردانیم. در امر جهاد و مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان، ضرورت دارد که هوا‌های نفسانی را کوچک نشماریم و نگوییم «ما در کسوت روحانیت یا انقلابی‌گری و یا لباس بسیجی هستیم و از مسیر منحرف نمی‌شویم»؛ در اینجاست که قرآن می‌فرماید «إِنَّ الشَّیْطَانَ لَکُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا».

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان