پويش همدلی و مهربانی | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 16:53

پويش همدلی و مهربانی

شماره: 16815
Aa Aa

اين شركت قصد دارد با برگزاری پويش همدلی ومهربانی در دستگيری ازمستمندان وكودكان بی سرپرست اقدام نموده و با حفظ كرامت افراد گوشه ای از درد و رنج نيازمندان را مرتفع نمايد.

حركتی نوين درشركت پتروشيمی خارگ؛
پويش همدلی و مهربانی

اسپادانا خبر| سامان صفا

 

باتوجه به نزديك شدن روزهای پايانی سال و در راستای سنت حسنه انفاق صندوق خيريه كاركنان پتروشيمی خارگ با پيشنهاد، حمايت و تاكيد مديريت عامل اين شركت افتتاح گرديد.

طبق اخباردريافتی باتوجه به شيوع بيماری منحوس كرونا و متعاقب آن سویه اميكرون این ویروس و تعطيلی كسبه وكاهش معاش خانواده ها اين شركت قصد دارد به منظور تامين بخشی از نيازهای جامعه و با برگزاری پويش همدلی ومهربانی و جمع‌آوری نذورات و كمك های مالی كاركنان اين شركت عظيم صادراتی درجهت تحقق آرمانهای اين شركت در دستگيری ازمستمندان  وكودكان بی سرپرست اقدام نموده و با حفظ كرامت افراد گوشه ای ازدرد و رنج نيازمندان جامعه را مرتفع نمايد.

درهمین راستا مديريت شركت سهامی پتروشيمی خارگ با افتتاح حسابی تحت عنوان صندوق خيريه كاركنان پتروشيمی خارگ با شماره حساب ٠١١٥١١٩٣٣٠٠٠ نزد بانك ملی ايران شعبه مركزی جزيره خارگ ازهمه كاركنان خير و داوطلب دعوت نموده تا با اهداء كمك های نقدی و خيرخواهانه در صورت تمایل در این پویش مشارکت نمایند.

لازم به ذكراست بهمن بهزادی، مديرعامل جديد شركت سهامی پتروشيمی خارگ، پیش‌تر و درشركت های ديگری نیز كه مديريت آنها را برعهده داشته پايه گذاراین گونه خدمات ومنشاء خدمات اجتماعی بوده است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان