چهار مقاله کارمند شرکت پایانه ها در نشریات معتبر جهانی چاپ شد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 4:08

چهار مقاله کارمند شرکت پایانه ها در نشریات معتبر جهانی چاپ شد

شماره: 19461
Aa Aa

مقاله به چاپ رسیده از رضا بلالی دهکردی در مجله های معتبر جهانی در زمینه پیشرفت های اخیر شرکت پایانه های نفتی ایران در ساخت نانوذرات بوده است.

بر اساس منشور نظام نامه پژوهش صنعت نفت؛
چهار مقاله کارمند شرکت پایانه ها در نشریات معتبر جهانی چاپ شد

اسپادانا خبر| سیدفریور موسوی

شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان مسئول دریافت، ذخیره‌سازی و صادرات بیش از ۹۰ درصد نفت خام کشور انجام تمامی عملیات معاوضه نفت خام از کشورهای حوزه دریای خزر و صدور تمامی میعانات گازی کشور را بر عهده دارد.

این شرکت بر اساس منشور نظام نامه پژوهش صنعت نفت به منظور توسعه فعالیت های پژوهشی، افزایش همکاری های فی مابین صنعت و دانشگاه و بهره مندی از توانمندی های کارکنان متخصص شرکت پایانه های نفتی ایران همواره مشوق کارکنان برای تهیه مقالات و پژوهش های در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بوده است.

 

21

سالانه مقالاتی زیادی توسط کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران در مجلات معتبر دنیا چاپ می شود. چاپ شدن مقاله رضا بلالی دهکردی در مجله های معتبر جهانی در زمینه پیشرفت های اخیر در ساخت نانوذرات را می توان بعنوان نمونه ای از این موارد عنوان کرد.

پیشرفت های اخیر در ساخت نانوذرات را می توان به عنوان یک پیشرفت در افزایش روش های انتقال حرارت دید. اندازه کوچک ذرات و کسر حجمی کم ذرات منجر به حل مشکلات تجمع و افت فشار و کاهش هزینه‌های ذخیره‌سازی و انتقال نانوسیال می‌شود. شبیه‌سازی دینامیک مولکولی یکی از شاخه‌های اساسی فیزیک محاسباتی است که می‌تواند رفتار اتمی ساختارهای مختلف را پیش‌بینی کند. در این مطالعه، اثرات نیروی الکترواستاتیک خارجی و میدان الکتریکی خارجی بر چگالی، سرعت، دمای ساختارهای اتمی و تراکم نانوذرات Fe3O4 در یک میکروکانال مسی بررسی شده است

این مقالات در نشریات  International Communications in Heat and Mass Transfer - Advanced Powder Technology - Journal of Magnetism and Magnetic Materials چاپ شده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان