کندی سرعت اینترنت فورا رفع شود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 0:46

کندی سرعت اینترنت فورا رفع شود

شماره: 20908
Aa Aa

رئیسی با اشاره به فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی در زندگی و کسب و کار مردم از وزیر ارتباطات خواسته دغدغه‌های مردم در زمینه کندی سرعت و دیگر مشکلات موجود را با فوریت پیگیری کند.

رئیس جمهور اسلامی ایران در جلسه هیئت دولت؛
کندی سرعت اینترنت فورا رفع شود

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در جلسه هیئت دولت با اشاره به افزایش برودت هوا و مصرف گاز بر اهمیت مدیریت مصرف تاکید کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، او با بیان اینکه تکمیل فاز 11 مجتمع پارس جنوبی در سال‌های گذشته می‌توانست در رفع ناترازی گازی نقش موثری داشته باشد اظهار داشت:

بعد از ترک کار توسط شرکت‌های خارجی عملیات تکمیل این فاز با قوت ادامه یافته و در آینده نزدیک به مراحل نهایی خواهد رسید.

رئیسی با اشاره به فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی در زندگی و کسب و کار مردم از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست دغدغه‌های مردم در زمینه کندی سرعت و دیگر مشکلات موجود را با فوریت پیگیری و رفع کند.

او همچنین با اشاره به گزارش‌هایی درباره فروش خودرو به برخی دستگاه‌ها، خارج از ضوابط تعیین شده، نظارت بر فرآیند فروش خودرو در چارچوب دستورالعمل هشت بندی را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه هیچ دستگاهی حق ندارد برای خود امتیازات ویژه در نظر گیرد وزارت صمت و بازرسی ویژه ریاست جمهوری را مامور بررسی واگذاری خودرو به دستگاه‌ها و برخورد با متخلفان در این زمینه کرد.

رئیسی بر ضرورت تبیین و اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها و اقدامات امیدآفرین دولت و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و با اشاره به طرح ابهام درباره برگزاری جلسات مرتبط با موضوع مسکن از سوی برخی رسانه‌ها اظهار داشت:

موضوع مسکن همواره برای دولت مهم بوده و جلسات هفتگی آن به‌طور مرتب برگزار شده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان