یکی از خطوط قرمز امام زمان(عج) حجاب است | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 12:09

یکی از خطوط قرمز امام زمان(عج) حجاب است

شماره: 24964
Aa Aa

او در خطبه های نماز جمعه اهواز گفته ۳۰ گناه در کنار بی‌حجابی اتفاق می‌افتد؛ باید فرم خاص برای کارمندان ادارت تعیین شود و موظف هستند رعایت کنند.

سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان؛
یکی از خطوط قرمز امام زمان(عج) حجاب است

سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در خطبه‌ای نماز جمعه اهواز اظهار کرد:

یکی از خط قرمزهای امام زمان(عج) حجاب است. ۳۰ گناه در کنار بی‌حجابی اتفاق می‌افتد، باید فرم خاص برای کارمندان ادارت تعیین شود و موظف هستند رعایت کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، موسوی‌فرد با بیان اینکه حجاب اسلامی ضرورت دین است گفت:

استکبار برنامه‌ریزی کرده است و می‌داند که اگر می‌خواهند امتی را به انحراف ببرند باید چه کار کنند و از بانوان شروع می‌کنند. مسئولان در این زمینه باید به وظیفه خود عمل کنند؛ این درخواست مردم است. از سوی دیگر مردم نیز باید به تکلیف خود عمل کنند و بی‌تفاوت نباشند و تذکر دهند. درست است نهی از منکر سخت است اما عادت می‌کنیم.  مومنان نباید نسبت به گناه بی‌تفاوت باشند. مردان و زنان باید حجاب را رعایت کنند.

موسوی‌فرد با اشاره به تعیین شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت:

در ۱۵ سال گذشته شعاری که توسط مقام معظم رهبری تعیین می‌شود شاه کلید پیشرفت، رشد و تعالی بوده است. در آستانه سال جدید، برخی مدیران چند جوان را بیکار می‌کنند. اگر فرزند خود آن‌ها بودند چه کار می‌کردند؟ می‌گویند بخش خصوصی هستند اما باید نظارت دقیقی بر این بخش شود. در تمام این سال‌ها حضرت آقا فرمودند دولت باید به سمت بخش خصوصی برود. برخی مدیران نمی‌توانند بگویند بخش خصوصی هستند و این جوان را به کار نمی‌گیرند. نمی‌شود شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم باشد اما مردم در حاشیه باشند. از هم‌اکنون دولت باید برنامه‌ریزی کند و کارگروه‌های تخصصی شروع به کار کنند و به میدان بیایند تا ببینیم باید چه کار کنیم.

وی با بیان اینکه باید با اصلاح سازوکار و نظارت دقیق علمی و مستمر این کارها انجام شوند گفت:

اگر شاهد تورم روزافزون هستیم به دلیل این است که نظارت نیست و اگر هست، ضعیف است. جوانانی که از بیکاری و کمبود سرمایه رنج می‌برند باید حمایت شوند تا هم چرخ تولید به حرکت دربیاید و هم جوانان مشغول به کار شوند. 

او بیان کرد:

دشمن دقیقا متوجه شده است که ستون خیمه انقلاب ما امامین انقلاب هستند و در تمام دوران تلاش کردند این ستون را بزنند. جامعه ایمانی مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند. دشمنان از سرمایه های نظام  دست‌بردار نیستند و هر روز سراغ کسی می‌روند و ممکن است برای هر کسی چیزی بسازند و تحویل جامعه دهند. برخی چیزها قطعا شایعه هستند و باید مراقب باشیم در زمین دشمن، شایعه‌پراکنی نکنیم. 

 

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان