یک نفر در رابطه با پرونده آتش سوزی کلینیک سینا بازداشت شد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 13:42

یک نفر در رابطه با پرونده آتش سوزی کلینیک سینا بازداشت شد

شماره: 10457
Aa Aa

او از صدور دستور احضار ۵ نفر از مقصران احتمالی حادثه خبر داده و گفته دستورات قضایی لازم برای حفظ و نگهداری صحنه نیز صادر شده است.

علی القاصی، دادستان تهران خبر داد؛
یک نفر در رابطه با پرونده آتش سوزی کلینیک سینا بازداشت شد

علی القاصی، دادستان تهران با تاکید بر اینکه پرونده آتش سوزی کلینیک سینا اطهر با دقت و سرعت در دادسرا در حال رسیدگی است اظهار کرد:

از همان ابتدای وقوع حادثه، دادستانی با همراهی بازپرس و دادسرای جنایی و همکاران قضایی در صحنه حضور یافته و یک تیم کارشناسی بنا به دستور بازپرسی ماموریت پیدا کرد که ابعاد مختلف این حادثه را سریعا بررسی و اظهار نظر کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از قوه قضاییه، وی افزود:

دستور احضار ۵ نفر از مقصران احتمالی حادثه صادر و یک نفر نیز در این رابطه بازداشت شده است. کار شناسایی اجساد نیز با حضور دادسرای جنایی تهران آغاز و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شدند و تعیین علت فوت در دست بررسی است.

دادستان تهران اضافه کرد:

دستورات قضایی لازم برای حفظ و نگهداری صحنه و عدم تردد افراد غیرمرتبط توسط اوامر پلیس صادر شده است و یک تیم کارشناسی بنا به دستور بازپرسی ماموریت پیدا کردند که ابعاد مختلف این حادثه را بررسی و در خصوص علت و چگونگی حادثه سریعا بررسی و اظهار نظر کنند.

القاصی افزود: هویت تمامی اجساد با توجه به اینکه دچار سوختگی نشده بودند و در اثر آلودگی و گرما و دود ناشی از آن دچار خفگی شده بودند، مشخص گردید و مقرر شد که بعد از تعیین علت فوت اجساد به دستور مقام قضایی تحویل بستگان و خانواده‌های آنان شود.

وی گفت: تحقیقات قضایی شروع شده و این پرونده خارج از نوبت با دقت و سرعت به منظور علت وچگونگی حادثه و برخورد با مقصران احتمالی در حال بررسی است.

ساعت ۲۱ دیشب کلینیک سینا اطهر در محله خیابان شریعتی پایین‌تر از میدان قدس کوچه ماهروزاده دچار انفجار و حریق شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان