آزادی واقعی در جمهوری اسلامی است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 19:12

آزادی واقعی در جمهوری اسلامی است

شماره: 22854
Aa Aa

دشمن به دنبال این است که فضای دانشگاه‌ها را امنیتی کند| ثبات و آرامش در جمهوری اسلامی دشمن را به شدت نگران کرده و شعار زن زندگی آزادی اسم رمز آندولسی کردن ایران است.

یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران؛
آزادی واقعی در جمهوری اسلامی است

یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران در نشست سراسری و کارگاه‌های آموزش تخصصی معاونین بسیج اساتید در تهران گفت:

یکی از نقاطی که مرکز ثقل حوادث بوده دانشگاه‌ها است و باید جهاد تبیین به طور جدی در این فضا دنبال شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی افزود:

امروز آزادی واقعی در جمهوری اسلامی است ولی بعضی جوانان به اشتباه پرچم دموکراسی را در آمریکا می‌بینند و دم از حقوق بشر و دموکراسی آمریکایی برای بقیه هم نسل‌هایشان می‌زنند. اکثر جوانان ما مخاطب شبکه‌های ماهواره‌ای هستند و متأسفانه نهادهای متولی برای آن‌ها برنامه‌ای نداشتند.

وی افزود:

الحمدلله جمهوری اسلامی در وضعیت خوبی قرار دارد. چند ماه آتی تا پایان سال تعیین‌کننده است، هم شروع دوباره دانشگاه‌ها و هم انتخابات را در پیش داریم. این موارد را حسب اطلاعات می‌گویم و ذهنی نیست. دشمنان امید دارند در مسیر موفق جمهوری اسلامی بعد از حوادث سال گذشته خللی وارد کنند. دشمن به ماه‌های آینده تا پایان سال امید داردو اگر بتوانیم با جهاد تبیین در دانشگاه‌ها ورود کنیم و مردم هم در اسفند ماه حماسه بیافریند همه نقشه‌هایشان شوم می‌شود.

وی افزود:

خروجی گرد و خاک کوی دانشگاه مجلس ششم شد. این‌ها هم برنامه دارند دانشگاه‌ها را برهم زنند تا نتیجه‌اش را در انتخابات اسفندماه ببینند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت:

ثبات و آرامش در جمهوری اسلامی دشمن را به شدت نگران کرده است. تصورشان این است که انتخابات آخر امسال دور برگردان شود و مسیر آرامش جمهوری اسلامی تغییر کند. در این فضا جهاد تبیین را به عنوان یکی از اقدامات انجام دهیم.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند دو عنصر ایمان و امید را از جامعه بگیرند افزود:

شعار زن زندگی آزادی اسم رمز آندولسی کردن ایران است.

جوانی عنوان کرد:

دشمن به دنبال این است که فضای دانشگاه‌ها را امنیتی کند چون دروغ می‌گوید و متهم می‌کند بدون اینکه سندی داشته باشد، ما نیز باید دانشگاه‌ها را گفتمانی و گفت‌وگومحور کنیم.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان