آمریکا به مقابله با ایران ادامه خواهد داد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 5:12

آمریکا به مقابله با ایران ادامه خواهد داد

شماره: 9033
Aa Aa

مایک پنس با بیان این که به دنبال تغییر نظام در ایران نیستیم گفته ایران به گروه‌های مقاومت پیام‌هایی ارسال کرده تا علیه اهداف و شهروندان آمریکایی اقدام نکنند.

معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد؛
آمریکا به مقابله با ایران ادامه خواهد داد

مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در گفت‌وگو با شبکه سی‌بی‌اس در پاسخ به این سوال که باتوجه به افزایش نگرانی‌ها نسبت به وقوع جنگ پس از شهادت سردار سلیمانی آیا اکنون نیروهای آمریکایی در ایمنی هستند گفت:

مردم آمریکا به دلیل تصمیم درست رئیس جمهور ترامپ اکنون امن‌تر هستند و خواب راحت‌تری دارند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیستید ایران یک جنگ مخفیانه آغاز کند مدعی شد :

ما بیش از 20 سال است که با بزرگ‌ترین حامی تروریسم مواجهیم. بنابراین همچنان آماده خواهیم بود و به مقابله با این کشور به همان شکلی که رئیس جمهور ترامپ تاکنون انجام داده ادامه خواهیم داد.

معاون ترامپ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا استراتژی آنها درقبال ایران تغییر نظام است؟ گفت:

ما به دنبال تغییر نظام در ایران نیستیم اما می‌خواهیم که این کشور رفتارش را تغییر دهد.

پنس در پاسخ به اینکه باتوجه به تلفات نداشتن حمله موشکی ایران آیا آمریکا خوش شانس بوده یا  جمهوری اسلامی به عمد نخواسته که این حمله تلفات داشته باشد؟ اظهار داشت که همه آنها از اینکه این حمله تلفات نداشته بسیار خرسند هستند.

وی درباره اینکه آیا آمریکا از قبل در جریان حمله قرار گرفته بود؟ تصریح کرد:

ما در روزهای گذشته اطلاعاتی را به دست آوردیم که حاکی از حملات احتمالی بود. جهان شاهد تهدیدات ایران بود. ما نیروها را جابجا کردیم. ما همچنین سیستم‌های هشدار دهنده داشتیم که اجازه داد آمریکایی‌ها و نیروهای متحدمان را از آسیب دور کنیم.

این مقام آمریکایی در پاسخ به این سوال که آیا واشنگتن اکنون نگران حملات از سوی نیروهای مورد حمایت ایران در منطقه نیست؟ مدعی شد:

ما اطلاعاتی مبنی بر این دریافت کرده‌ایم که ایران به این گروه‌ها پیام‌هایی فرستاده است تا علیه اهداف و شهروندان آمریکایی اقدامی نکنند و امیدواریم که این پیام‌ها ادامه داشته باشد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان