آینده را بسیار روشن می بینم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 12:02

آینده را بسیار روشن می بینم

شماره: 15364
Aa Aa

او با بیان این که یقین دارم گشایش های خوبی در کشور ایجاد می شود به استانداران مناطق مرزی اختیار داد که با استان‌های همجوار کشورهای همسایه ارتباط برقرار کنند.

ابراهیم رییسی در جلسه با نخبگان اردبیل عنوان کرد؛
آینده را بسیار روشن می بینم

سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور  ایران در جلسه با نخبگان، علما، خانواده شهدا و ایثارگران اردبیل اظهار کرد:

مشکلات معیشتی نباید ما را از توجه به مسایل اساسی فرهنگ باز بدارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

مشکلات بانوان و مسئله نهاد خانواده باید مورد تاکید قرار گیرد. ضرورت توجه به مسئله جمعیت مهم و تسهیل ازدواج اهمیت دارد.

وی گفت:

در استان ها نظراتی است که در تهران پیدا نمی شود. در دولت بنای توجه به ظرفیت های  استان ها داریم. باید به کار دانش بنیان توجه شود و حتما در دستور کار دولت قرار خواهد داشت. از فعالین این حوزه حمایت حقوقی و مالی می شود. اقتصاد گردشگری می تواند اشتغال ایجاد کرده و به استان رونق دهد.

وی گفت:

ما به یک دیپلماسی قوی نیازمندیم. دیپلماسی قوی برای مسئله آب توسط وزارت خارجه دنبال می شود. استانداران مناطق مرزی این اختیار را دارند که با استان‌های همجوار کشورهای همسایه در زمینه تبادلات تجاری، تردد و امنیت مرزی ارتباط برقرار کنند. دولت در شروع کار با مشکلات و کمبودهایی  مواجه بوده است که شما با خبر هستید اما ما هیچگاه وضعیتی که دولت را به ما تحویل دادند و مشکلات و دغدغه ها را به شما منتقل نکرده و نخواهیم کرد زیرا شما باید دغدغه های خود را به ما منتقل کنید و ما تلاش کنیم تا کار را به پیش ببریم. من یقین دارم گشایش های خوبی در کشور ایجاد می شود و آینده را بسیار روشن می بینم.

او به آسیب های اجتماعی در کشور اشاره کرد و ادامه داد:

آسیب های اجتماعی معلول عوامل دیگری است مثلا حاشیه نشینی به دلیل بی توجهی به روستاها است. کار کشاورزی برای یک روستایی باید به صرفه بوده و تولید او با برنامه ریزی و تضمین شده باشد. خرید محصول کشاورز باید تضمین شود تا او مهاجرت نکند. به اقتصاد روستا توجه کافی نشده است و برنامه دولت ما این است که اقتصاد روستا فعال شود. هر چه به زیرساخت های فرهنگی برسیم و هر چه اشتغال درست کنیم، مشکلات فرهنگی هم کمتر می شود. روحیه ایثار، فداکاری و مقاومت بر روی هدف جوانان برای پیشرفت کار دولت بسیار مؤثر است. امام خمینی و رهبر معظم انقلاب به جوانان اعتماد کردند. ما هم باید به آنها اعتماد کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان