احمدی نژاد تنها با رأفت نظام اسلامی آزاد است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 15:09

احمدی نژاد تنها با رأفت نظام اسلامی آزاد است

شماره: 15329
Aa Aa

به جز زنان بدحجاب و معاندان کسی توجهی به سفر او به دبی نکرد| در صورت مراجعه او به روانشناس علل عطش او برای دیده شدن مشخص می شود.

عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا؛
احمدی نژاد تنها با رأفت نظام اسلامی آزاد است

عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا درباره علت سفر اخیر احمدی نژاد به امارات و شرکت او در اکسپوی دوبی گفت:

احمدی نژاد می‌داند کسی به او توجه نمی کند بنابراین می خواهد دیده شود و رسانه ها به او بپردازند چون از صحنه سیاست محو و به تاریخ سپرده شد.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

احمدی نژاد امروز نه اعتبار مردمی و نه اعتبار دارد. او آنقدر تخلفات داشته که تنها با رأفت نظام اسلامی آزاد است از این نوع کارها را انجام می دهد. اگر احمدی نژاد به روانشناس مراجعه کند ریشه ها و دلایل عطش او برای دیده شدن مشخص می شود. امروز برخلاف تصویرسازی هایی که احمدی نژاد تلاش می کند نشان دهد هیچ کسی اطرافش نیست و احدالناسی به او سر نمی زند البته یکسری مردم امیدوارند و می آیند با او ملاقات می کنند چون فکر می کنند او می تواند برای حل مشکل شان کاری انجام دهد، احمدی نژاد نیز برای شان نامه می نویسد اما اصلا هیچ جایی به نامه هایش ترتیب اثر نمی دهد. احمدی نژاد پیش از این سفر ممنوع الخروج بود. چند مرتبه می خواست سفر خارج کشور برود به او اجازه ندادند. می خواست با بیان این مسئله مظلوم نمایی کند. این دفعه را به او اجازه دادند که از کشور خارج شود. احمدی نژاد به اکسپوی 2020 دوبی رفت به این خیال که در عرصه های جهانی به او توجه می شود اما به جز یکسری زنان بدحجاب، ضد انقلاب و رسانه های معاند مثل بی سی و ایران اینترنشنال کسی توجهی به سفر او نکرد.

امیری فرد بیان کرد: سفر احمدی نژاد به امارات خیلی مسائل را روشن کرد که هیچ کسی به او توجه نمی کند البته باید ارتباطات احمدی نژاد با خارج کشور مشخص شود. البته مشایی و بقایی نقطه ضعف احمدی نژاد هستند اگر آنها به زندان بروند، او به التماس می افتد. نکته دیگر آنکه روسای جمهور قبلی هم هستند حتی برخی چهره های قدیمی محبوب تر از احمدی نژاد اند ولی 10 درصد کارهای او را انجام نمی دهند چون حتما آنها عاقل‌تر هستند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان