احمدی نژاد قایل بود که ارتباطاتی با امام زمان دارد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 21:27

احمدی نژاد قایل بود که ارتباطاتی با امام زمان دارد

شماره: 7002
Aa Aa

حسن غفوری‌فرد گفته: هرکه دولت را تضعیف کند از دایره اصولگرایی خارج شده| اصلاح طلبان از ابتدا، حسن روحانی را "رحم اجاره ای" می خواندند.

اصلاح طلبان می خواهند خرجشان را از روحانی جدا کنند؛
احمدی نژاد قایل بود که ارتباطاتی با امام زمان دارد

حسن غفوری‌فرد، نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: احمدی نژاد کسی بود که هیچ یک از افرادی که در جریان اصولگرایی محور و محترم بودند را قبول نداشت و خودش را محور می دانست و قایل بود که ارتباطاتی با امام زمان دارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خبرآنلاین، نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: جبهه پایداری یک صعود و نزول سریع در همان ابتدا داشت. صعودشان مربوط به دوران اوج قدرت احمدی نژاد و در پی تاییدات مقام معظم رهبری از احمدی نژاد بود ولی بعد سیر نزولی داشتند به طوریکه امروز اکثریت مردم از اصولگرایی تصوری غیر از پایداری دارند. اصولگرایی بسیار ریشه دار تر، سابقه دار تر و شناخته شده تر از پایداری است و نیروهای اصولگرا بسیار آوازه و شهرت و محبوبیت بیشتری از پایداری دارند. از لحاظ عده و عده هم پایداری به هیچ وجه قابل مقایسه با تمامیت اصولگرایی نیست.

عفوری فرد گفته: جریان اصولگرایی همیشه تابع نظر ولایت فقیه بوده و خواهد بود و کلام سخن ولی فقیه برای ما فصل الخطاب است و خط قرمز ما ولی فقیه است. در این زمینه مرحوم عسگراولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری همواره تاکید داشتند که ما با آهنگ ولایت هماهنگ هستیم. امام (ره). نیز همیشه از تمامی دولت های سرکار حمایت می‌کردند حتی از دولت بنی صدر هم تا روزهای آخر حمایت کردند. مقام معظم رهبری هم از همان ابتدا و بارها فرمودند که از دولت منتخب مردم حمایت می کنند به طوریکه هم از دولت آقای خاتمی و هم دولت آقای احمدی نژاد حمایت کردند. درباره دولت آقای روحانی هم توصیه ایشان این بوده است که دولت باید بماند و مورد حمایت باشد و اصولگرایان نیز این رهنمود را نصب العین قرار می دهند.

ما در جبهه پیروان خط امام و رهبری به ویژه آقای مهندس باهنر که رئیس جبهه هستند همیشه اعلام کرده ایم که جبهه با قدرت از دولت آقای روحانی حمایت کرده و در جهت تقویت دولت و شخص آقای رئیس جمهور گام خواهد برداشت. البته ممکن است انتقاداتی به دولت داشته باشیم اما این نقدها به معنای تضعیف دولت آن هم در این شرایط نیست. پمپاز ناامیدی با این ادبیات که از این دولت کاری برنمی آید را خلاف فرمایشات رهبری دانسته و به هیچ وجه شایسته و به صلاح نمی دانیم. بنابراین جبهه پیروان خط امام و رهبری حمایت از دولت آقای روحانی را با قدرت وظیفه خود می داند. تضعیف دولت در این شرایط خیانت به انقلاب و برخلاف رهنمودهای مقام معظم رهبری است و هرکه چنین کند از دایره اصولگرایی خارج شده است. در مملکت عده‌ ای مخالف دولت هستند حتی بین اصلاح طلب هایی که خودشان آقای روحانی را سرکار آوردند هم عده ای در تلاشند که دولت را تضعیف کنند. به طور مثال همین که آقای عباس عبدی در جریان استعفای وزیر امور خارجه اعلام می کند استعفای ظریف کار خوبی بود حتما تضعیف دولت است؛ ببینید استعفای وزیر مهم امور خارجه آن هم در این شرایط حتما موجب تضعیف دولت است. ما چنین رفتارهایی را به هیچ وجه به صلاح نمی‌دانیم. از جانب جبهه پیروان خط امام و رهبری عرض می کنم که وظیفه خود می دانیم که در این شرایط حتما از دولت آقای روحانی حمایت کنیم و صد البته با استعفای جناب آقای دکتر جواد ظریف مخالف بودیم آن هم در شرایطی که جهان سیاسی در شوک ملاقات بشار اسد با حضرت آقا بود و دنیا دید که نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه بسیار پررنگ و تاثیرگذار است. 

غفوری فرد معتقد است مشکلات مملکت زیاد و کشور در حالت جنگ است؛ جنگ با آمریکا جنگ اقتصادی جدی است. جنگ اقتصادی بسیار مشکل تر از جنگ نظامی است؛ تصور آمریکا  بر این است که می تواند با تحریم ها و استفاده سیاسی از اقتصاد انقلاب را نابود کنند بنابراین با تمام توان به جنگ اقتصادی با ایران آمده است. در چنین شرایطی که ایران تحت فشارهای بیرونی است ما در جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کردیم که به هیچ وجه نباید کاری کرد که منجر به تضعیف دولت شود ولو اینکه با برخی اقدامات دولت موافق نباشیم. توطئه های امریکا در کنار دلارهای  امارات و عربستان که نتیجه آن در ترورها و عملیات انتحاری قابل مشاهده است می‌رساند که در این شرایط نه تنها تضعیف دولت به هیچ وجه به صلاح نیست بلکه تقویت دولت آقای روحانی هم در جهت اصولگرایی و هم در جهت کار انقلابی و هم پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، انتخاب در ایران را دقیقه نودی می داند: احمدی نژاد که برای ریاست جمهوری نهم آمد تا روزهای آخر نفر آخر بود و روزهای آخر رای شان بالا رفت. در مورد آقای خاتمی هم همین بود به طوریکه در ابتدا می گفتند دعا کنید ۲ الی ۳ میلیون رای بیاورم. قبل از انتخابات از ایشان سوال کردم آیا شما می خواهید رئیس جمهور شوید آقای خاتمی گفتند: "خیر، البته درخواست هایی شده اما گفتم دنبال شخص دیگری بروند." بعد که آقا خاتمی قبول کردند اغلب می گفتند که ۳ الی ۴ میلیون رای می آورم و کسی فکر نمی کرد ایشان با آن رای بسیار بالا برنده انتخابات شوند. همان زمان خودم روی یک میلیون شرط بستم که حجت الاسلام ناطق نوری با رای بالا پیروز انتخابات خواهند بو.، حتی زمانیکه می گفتند صندوق ها را شمردند باور نمی کردم. یا در انتخابات یازدهم هم تصور نمی‌کردیم که آقای روحانی پیروز انتخابات باشند که البته با رای کمی هم انتخاب شدند بنابراین با این تجربیات انتخابات در ایران دقیقه نودی است. اما من هم به دلیل علاقه به اصولگرایی و هم شم سیاسی فکر می کنم به احتمال زیاد هم مجلس و هم شورای شهر آینده و هم ریاست جمهوری دچار تحول جدی می شوند و به احتمال زیاد اکثریت هم در مجلس و هم در شورای شهر با اصولگرایان خواهد بود.

غفوری فرد گفته: تلاش اصلاح طلبان بر این است که خرجشان را از آقای روحانی جدا کنند تا برای انتخابات آماده شوند. از اول هم تعبیرهای زشتی مثل رحم اجاره ای برای آقای روحانی داشتند آن هم در مملکتی که اخلاقی و فرهنگی است. این تعبیرها در شان انقلاب اسلامی نیست.

به نظر من باید در انتخابات و در ادبیات سیاسی کشور فرهنگ انقلابی و اسلامی و ادبیات شیعی و مذهبی خیلی پررنگ تر شود. فراموش نکنیم که پیامبر بزرگ اسلام فرمودند تنها فلسفه رسالت پیامبر عظیم الشان اسلام تکمیل و کمال مکارم الاخلاق است. انقلاب ما بیشتر انقاب فرهنگی بود تا سیاسی، نظامی واقتصادی. حضرت امام و مقام معطم رهبری و همه بزرگان انقلاب مپل شهید مطهری و شهید بهشتی و شهید مفتح و هزاران شهید روحانی و روحانی زاده، بیشتر شخصیت های بزرگ فرهنگی بودند بنابراین ادبیات سیاسی ما حتی در مورد افرادی که با آنها از لحاظ سیاسی، اقتصادی و فکری زاویه داریم حتما باید ادبیاتی در شان این انقلاب باشد. به خصوص که رئیس جمهور محترم هم یک شخصیت روحانی است و روحانیت همیشه بین مردم ما عزیر بوده است.

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان