ارتباط کمپین انتخاباتی ترامپ با روسیه تکذیب شد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 11:59

ارتباط کمپین انتخاباتی ترامپ با روسیه تکذیب شد

شماره: 7380
Aa Aa

ویلیام بار ادله‌ ارائه شده بر علیه ترامپ را بی‌اساس خوانده؛ تحقیقات مولر به هیچ دلیلی مبنی بر همدستی کمپین انتخاباتی ترامپ و روسیه دست نیافته است.

با اعلام وزیر دادگستری آمریکا؛
ارتباط کمپین انتخاباتی ترامپ با روسیه تکذیب شد

وزیر دادگستری آمریکا در کنفرانسی خبری ارتباط کمپین انتخاباتی ترامپ با روسیه را تکذیب کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، ویلیام بار، وزیر دادگستری آمریکا در کنفرانس خبری خود درباره گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیق درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا اعلام کرد گزارش مولر ثابت کرد روسیه تلاش‌هایی برای مداخله در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ۲۰۱۶ انجام داده است.

وزیر دادگستری آمریکا تاکید کرد: تحقیقات رابرت مولر به هیچ دلیلی مبنی بر وجود همدستی بین کمپین انتخاباتی ترامپ و روسیه در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ دست نیافته است. وی اظهار کرد: ادله‌ای که علیه ترامپ ارائه شده بی‌اساس هستند.

وی همچنین تصریح کرد، کاخ سفید با تیم مولر همکاری کرده است. به گفته او، وکلای ترامپ پیش از انتشار گزارش از متن آن مطلع شده بودند.

وزیر دادگستری آمریکا تاکید کرد: به حمایت از افرادی که در این پرونده شهادت داده‌اند خواهیم پرداخت.

وی خاطرنشان کرد گزارش مولر دلیلی مبنی بر همکاری هیچ شهروند آمریکایی با دولت روسیه در جریان انتخابات ۲۰۱۶ نیافته است.

حزب دموکرات آمریکا از وزیر دادگستری این کشور خواسته بود که نسخه کامل این گزارش به همراه اسنادی را که رابرت مولر به آن استناد کرده در اختیار کنگره آمریکا قرار دهد.

وزیر دادگستری آمریکا این تحقیق را که بنا به گزارش رسانه‌ها بالغ بر ۴۰۰ صفحه است در روز چهارم فروردین از رابرت مولر دریافت کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان