ارتش آمریکا و اسرائیل از قدرت ایران می‌لرزند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 1:40

ارتش آمریکا و اسرائیل از قدرت ایران می‌لرزند

شماره: 15014
Aa Aa

رژیم پهلوی یک رژیم نوکر صفت و وابسته بود و ما حتی قدرت ساخت نارنجک دستی را نداشتیم| امروز ملت و کشور ایران الگوی معروف جهان هستند.

شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران؛
ارتش آمریکا و اسرائیل از قدرت ایران می‌لرزند

 شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران در مراسم گرامیداشت روز سرباز گفت:

امروز جمهوری اسلامی ایران بدون ضایع کردن حقی از کسی روی پای خود ایستاده است و با شعار دفاع از محرومان و مبارزه با مستکبران عالم امید ملت های محروم و مظلوم دنیا شده است و همان گونه که روز به روز به قدرت آن افزوده می شود، قدرت های شیطانی نیز در حال افول هستند و امروز ارتش آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از قدرت ایران می لرزد و این به واسطه دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او با بیان اینکه جنگ ایران و عراق در حالی اتفاق افتاد که نظام مقدس اسلامی در حال تثبیت و تحکیم خود بود گفت:

امام راحل این جنگ را جنگ فقر و غنا عنوان کرد چرا که ما در جنگ به لحاظ مادی و تجهیزات فقیر بودیم و دشمنان به لحاظ مادی قوی.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه رژیم پهلوی یک رژیم نوکر صفت و وابسته بود تصریح کرد:

به دلیل وابستگی و یوغ نوکری رژیم شاهنشاهی و وجود مسئولان غرب پرست ما حتی قدرت ساخت نارنجک دستی را نداشتیم و بعضاً نارنجک ها را به ۱۰ برابر قیمت می‌خریدیم که گاهی اوقات به واسطه دسیسه های دشمن این نارنجک ها به دلیل نداشتن «خرج تاخیر» تهدیدی علیه نیروهای خودی محسوب می شد.

او با بیان اینکه جنگ ایران و عراق نشان داد سلاح و تجهیزات، به تنهایی قدرت آفرین نبوده و نیست یگفت:

در دوران دفاع مقدس تجهیزاتی که در اختیار غیر مومنین قرار گرفته بود برای آنها قدرت آفرین نشد. معنویت و ایمان راسخ رزمندگان رمز پیروزی آنها شد و امروز اگر از مبانی تقدس زا غفلت ورزیم در مسیر انحراف افتاده ایم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان درصددند از دفاع مقدس و خدمت مقدس سربازی تقدس زدایی کنند گفت:

به برکت خون شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس و همچنین نقش ارزنده سربازان در دوران دفاع مقدس تنها کشوری هستیم که در حوزه های دفاعی وابستگی به دنیا نداریم.

شکارچی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر کشور ایران را از ملت فروشی، کشور فروشی و عزت فروشی به سمت اقتدار و عزت تغییر داد گفت:

امروز ملت و کشور ایران در جهان به عنوان یک الگو معروف است و ملت های جهان امیدوار به این کشور هستند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خطاب به جوانان سرباز گفت:

نباید اسیر توطئه و دسیسه‌های جنگ نرم دشمن شد و جوانان می بایست با آگاهی و درک درست از رخدادها، وقایع و دستاوردهای نظام اسلامی، به شهدای خود، نظام خود، رهبر خود و میهن خود که کشوری الهی است و با تمام کشورها متفاوت است افتخار کنند و ببالند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان