ارتش ایران خواستار نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی شد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 9:27

ارتش ایران خواستار نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی شد

شماره: 14184
Aa Aa

نصیرزاده می گوید دشمن برای گرفتن عفاف، حجاب و حیا فضای مجازی جذاب و رایگان در اختیار فرزندان ما قرار داده تا حیای خود را از دست بدهند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش عنوان کرد؛
ارتش ایران خواستار نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی شد

نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دشمن با فضای مجازی برای گرفتن عفاف و حجاب جوانان کشور برنامه‌ریزی کرده بر نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی تاکید کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوای ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش عفاف و حجاب که در سالن همایش هتل نیروی هوائی گفت:

دشمن روی مسائل فرهنگی، اعتقادات، باورها و سنت‌های ما کار می‌کند تا آن‌ها را از بین ببرد و برگزاری چنین برنامه‌هایی مانع از ادامه راه دشمن می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه این نیرو در شهرک‌های سازمانی خود به دنبال نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در بین کارکنان و خانواده‌ها است افزود:

این موضوع از مطالبات اساسی رهبر معظم انقلاب است و نیروی هوایی برای اینکه سبک زندگی اسلامی در شهرک‌ها نهادینه شود به عفاف و حجاب توجه دارد و بر اساس بیان همه بزرگان، سلامت افراد و جامعه در گرو حفظ عفاف و حجاب است.

نصیرزاده با بیان اینکه دشمن برای گرفتن عفاف، حجاب و حیا از مردم ایران سرمایه‌گذاری و برنامه ریزی کرده اظهار داشت:

دشمن برای رسیدن به این هدف فضای مجازی جذاب و رایگان همراه با جلوه‌های بسیار زیبا در اختیار فرزندان ما قرار داده است تا جوانان ما حیای خود را از دست بدهند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان