از برکت نظام اتوبان ساخته می‌شود | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 16:50

از برکت نظام اتوبان ساخته می‌شود

شماره: 23901
Aa Aa

چه کسی قبل از انقلاب اتوبان دیده بود؟ تمام راه‌های شهری هم خاکی بودند| انقلاب به زنان بها داد| مدیران جمهوری اسلامی باید سرباز باشند، سؤال نکرده و فقط به وظیفه محوله فکر کنند. 

محمدی گلپایگانی، رییس دفتر رهبر انقلاب؛
از برکت نظام اتوبان ساخته می‌شود

محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر رهبر انقلاب در مراسم تودیع و معارفه ریاست بنیاد مستضعفان گفت:

اولین کاری که پیامبر بعد از آمدن به مدینه نسبت به آن اقدام کرد موضوع بیت‌المال بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، محمدی گلپایگانی گفت که منابع باید برای فقرا و مساکین خرج شود.

وی با اشاره به حمایت از مردم غزه تاکید کرد:

مردم مظلوم غزه اهل سنت هستند و ما از آنها حمایت می‌کنیم چراکه برای ما سنت و شیعه تفاوت ندارد. اسراییلی‌ها روی هیتلر را سفید کردند وبه کودکان بی پناه و مراکز دانشگاهی و بیمارستانی رحم نکردند و حتی به کلیساها حمله کردند و می‌گویند غزه ای‌ها حیوانات انسان نما هستند که باید کشته شوند و خاخام ها فتوا دادند که به بیمارستان ها حمله کنید و چراکه غزه‌ای‌تا در بیمارستان پنهان شده اند. 

او افزود:

اسلام در حال زنده شدن و بالاتر از آن شیعه در حال معرفی شدن به جهان است و واقعیت این است که برادران اهل سنت هم نمی‌دانستند که شیعه چیست اما امروز صدای شیعه به تمام جهان می‌رسد.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه کجای جهان شبیه امام پیدا شد و پیدا می‌شود گفت:

این امام بود باعث سقوط حکومت ننگین پهلوی شد و عامل سقوط این حکومت فساد حاکم بر این خانواده بود. انقلاب که شد مسئولان با ویرانه‌ای مواجه شدند و باید از سرنوشت شاه عبرت گرفت. از برکت این نظام بود که اتوبان ساخته می‌شود، چه کسی قبل از انقلاب اتوبان دیده بود و تمام راه‌های شهری هم خاکی بودند.

رییس دفتر رهبری با بیان اینکه انقلاب به زنان بها داد گفت:

امروز زنانی که با سر و شکلی ظاهر می‌شود ببینند که بعد از انقلاب چقدر به زنان بها داده شد و باید بدانند که زنان قبل از انقلاب چه جایگاه داشتند، الان ۶٠ درصد دانشجویان در دانشگاه‌ها خانم‌ها هستند و هر زنی می‌تواند به تحصیل خود ادامه دهد و پزشک شود و این بی‌انصافی است که آدم این موضوعات را نبیند و چشم خود را ببیند.

وی افزود:

مدیران جمهوری اسلامی باید سرباز باشند و برای اعتلای این حکومت خدمت کنند که آقایان فتاح و دهقان چنین هستند و سؤال نمی کنند و فثط به وظیفه محوله فکر می کنند. 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان