امامی کاشانی: دشمن برای ولگرد کردن زنان و دختران ایران اتاق فکر دارد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 23:37

امامی کاشانی: دشمن برای ولگرد کردن زنان و دختران ایران اتاق فکر دارد

شماره: 8626
Aa Aa

در این اتاق فکر تعیین می‌شود که دختران کشورهای اسلامی را چطور می‌توان بی بند و بار کرد و به حیای آنها ضربه زد که به سرنوشت‌شان بی اعتنا شوند.

دشمن برای ایجاد مشکلات برنامه ریزی می‌کند؛
امامی کاشانی: دشمن برای ولگرد کردن زنان و دختران ایران اتاق فکر دارد

امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد گفت: مردم باید دیندار و دین شناس باشند و در مغازه و اداره دین را رعایت کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، اهم اظهارات امامی کاشانی به شرح زیر است:

* افراد دیندار باید دین‌شان را از مجرای صحیح به‌دست آورند و از گران‌فروشی در مسائل اقتصادی خودداری کنند. مشکل اقتصادی، مشکل بیکاری و اشتغال مشکلاتی هستند که در جامعه ما وجود دارند. در برابر این مشکلات دولت، مجلس قانونگذار، دستگاه قضایی و ملت عهد و میثاق دارند و آن حفظ و عمل به دین اسلام است.

* مشکل اینجاست که دشمن برای ایجاد مشکلات برنامه ریزی می‌کند. دشمن برای مسائل اقتصادی، عفت زنان و دختران، معنویت جوانان، مسائل سیاسی، مسائل نظامی برنامه‌ریزی کرده و اتاق فکر دارد. ما هم باید اتاق فکر داشته باشیم. در این اتاق فکر تعیین می‌شود که دختران کشورهای اسلامی را چطور می‌توان بی بند و بار کرد و به حیای آنها ضربه زد که آنها ولگرد بشوند و به سرنوشت‌شان بی اعتنا شوند.

* همانطور که پیامبر با خداوند عهدی داشت و امامان ما نیز با خداوند عهد داشتند، بنده و شما هم با امام زمان عهده داریم. بنده و شما هم با قرآن و نهج البلاغه و احادیث و افکار ائمه پیوند داریم. باید به این پیمان عمل کنیم.

* باید مال ما از راه درست بدست بیاید و اقتصاد ما در راستای تولید برنامه ریزی شود. باید به تولید و اشتغال اهمیت داد. باید از اینکه چند جوان مشغول به کار شود لذت ببریم نه اینکه از ثروت اندوزی لذت ببریم.

* کلیه نیاز های کشور اعم از منسوجات و غیر منسوجات باید در داخل کشور تولید شود. با امانت با تعهد و درایت باید تمام نیاز کشور را تولید کنیم. دولت قدرت اجرا دارد و باید در این زمینه توجه کامل داشته باشد.

* سرمایه داران و دولت باید راه را برای سرمایه گذاری باز کنند و موانع تولید را از پیش رو بردارند. استادان دانشگاه باید حقوق جامعه را بیان کنند چراکه تربیت جوانان و وظیفه ماست.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان