امام خمینی از درون قبر بر جامعه حکومت می‌کند | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 26 ارديبهشت 1403 - 5:11

امام خمینی از درون قبر بر جامعه حکومت می‌کند

شماره: 13672
Aa Aa

او گفته خدا برای ما برنامه داشت و آن این بود که به جای امام، یک رهبر حکیم و رشیدی را برای ما ذخیره کند که تمام خلاهای ما در نبود امام پر شود.

علم‌الهدی به نقل از یک سیاستمدار آمریکایی؛
امام خمینی از درون قبر بر جامعه حکومت می‌کند

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت:

امام از نظر ظاهری از چشم‌ها غایب شد اما حاکمیت اندیشه امام بر دل‌ها و مغزها باقی ماند. در همان سال‌های اول رحلت امام یک سیاستمدار آمریکایی گفت امام در داخل قبر قرار گرفت اما از درون قبر بر جامعه و کشور خود حکومت می‌کند. فکر امام حاکم بر کشور و جامعه است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، امام جمعه مشهد عنوان کرد:

بعد از رحلت امام تا به امروز، تنها عامل بقا و توسعه این منظومه فکری، خلافت و جانشینی به حق رهبر عزیز و حکیم انقلاب، آیت‌الله خامنه‌ای به جای امام خمینی بوده است.

علم‌الهدی با تاکید بر اینکه کسانی که با رهبری زاویه دارند اما خود را ارادتمند به امام نشان می‌دهند دروغ می‌گویند تصریح کرد:

این افراد با امام مشکل دارند و فکر می‌کنند حالا که امام از دنیا رفته است قابل مصادره و قابل استخدام برای همه اهداف آنان است. کسی که با رهبری زاویه بگیرد، با خود امام زاویه دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد:

خدا برای ما برنامه داشت و برنامه خدا برای ما این بود که به جای امام، یک رهبر حکیم و رشیدی را برای ما ذخیره کند که با وجود این رهبر، تمام خلاهای ما در نبود امام پر شود.

او بیان کرد:

اگر هر کدام از شما به عنوان یکی از ارادتمندان امام بتوانید در روز انتخابات ده نفر را به عمل به وصیت امام تشویق کنید، ارادتتان نسبت به امام پابرجا خواهد بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان