انبیا با هدف شکل‌گیری نظام سیاسی مبعوث شدند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 20:30

انبیا با هدف شکل‌گیری نظام سیاسی مبعوث شدند

شماره: 20800
Aa Aa

دفاع مقدس محصول نظام خانواده است| جذب حداکثری نتیجه تربیت دینی است| مادر رمز پایداری خانواده و بانوان هم عمود این خیمه هستند.

بعضی از وعده های مسئولین قابل دسترس نیست؛
انبیا با هدف شکل‌گیری نظام سیاسی مبعوث شدند

سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، خطیب موقت جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه پاینخت گفت:

انبیا الهی با هدف نظام سیاسی و شکل‌گیری آن مبعوث شده‌اند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خبرگزاری دانشجو، خطیب نماز جمعه تهران او اظهار داشت:

تا سیاست‌بازان دغل‌کار در اریکه قدرت قرار دارند جامعه به هدف والای عدالت قیام مردم به عدل نایل نمی‌شود. انسان آراسته به تربیت دینی که در اریکه قدرت سیاسی قرار می‌گیرد باید مظهر رحمت رحمانی و مظهر علم و حکمت خداوند باشد بنابراین مدیرانی که در لایه‌های قدرت و راس هرم قدرت در نظام اسلامی و دینی قرار می‌گیرند باید در حوزه نظر مظهر علم و حکمت و در حوزه عمل مظهر رحمت رحمانیه خداوند باشند.

وی افزود:

باید در به‌کارگیری واژه‌ها و کلمات دقت کنیم. گاهی جملات، سخنان و تحلیل‌ها که در روز‌های انتخابات شنیده می‌شود بعداً مورد نقد قرار می‌گیرد لذا باید انسان قول سدید داشته باشد زیرا این سخنان برای مردم مطالباتی را ایجاد می‌کند که در کوتاه مدت دست‌یافتنی نیست و زمان بر است
امام جمعه موقت تهران ادامه داد:

دفاع مقدس محصول نظام خانواده است، خانواده شهدا بزرگترین سرمایه اجتماعی این کشور هستند. مادر از نگاه محققین رکن و رمز پایداری خانواده است. امروز تمام سرمایه اجتماعی ما بر شانه استوار بانوانی است که نشان دادند پیوندی ناگسستنی با ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و ملی دارند. پایه و اساس سرمایه اجتماعی ما نهاد خانواده است و بانوان عمود این خیمه هستند. دفاع مقدس را نهاد خانواده خلق کرد، شهید سلیمانی‌ها، شهید صیادشیرازی‌ها، شهید فلاحی‌ها، شهید طهرانی‌مقدم‌ها و شهید باکری‌ها تربیت‌یافتگان مدرسه‌ای هستند که رکن آن مادران و همسران فداکار هستند.

ابوترابی فرد گفت:

جذب حداکثری نتیجه تربیت دینی است. افزایش سرمایه اجتماعی باید در دستور کار بنده و مسئولین قرار بگیرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان