انقلاب شما بچه بازی است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 10:21

انقلاب شما بچه بازی است

شماره: 20400
Aa Aa

وقتی می‌خواهی اسم انقلاب را ببری گلویت را خوب بمال تا در گلویت گیر نکند| شما گروه فشار هستید. خائن کسی است که با چاقو دیگران را در دانشگاه سلاخی می کند و به ارکان نظام فحش می‌دهد.

ایران‌اینترنشنال بلندگوی همه آشوب ها در ایران است؛
انقلاب شما بچه بازی است

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در نشستی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه صنعتی شریف گفت:

در مقطعی بسیار حساس هستیم و ده سال آینده مخاطره انگیز است چرا که تقسیم قدرت آینده جهان در آن شکل می گیرد.

به گزارش اسپادانا خبر، زاکانی با بیان اینکه ایران همیشه در زمره کشورهایی بوده است که آمریکا را شکست داده گفت:

چه شده است که دشمن ما از به زبان آوردن تجزیه ایران ابایی ندارد؟

وی افزود:

عناصری در داخل یا خارج از کشور بنا بر دلایل مختلف حرف های دشمن را تکرار می‌کنند. بن‌سلمان اعلام کرده بود درگیری را به داخل ایران می‌آوریم و الان ایران‌اینترنشنال سردمدار وقایع اخیر و بلندگوی همه آشوب ها در داخل ایران است. چه کسی مسئول آن است؟ کسی که یک خبرنگار را به جرم انتقاد با اره تکه تکه کرد. عده ای در حال انتقام گرفتن از ملت و انقلاب هستند ما و شما کجای این ماجرا هستیم؟ امروز بحث آینده جهان و منطقه است از ما شکست خوردند و امروز توسط خودمان انتقام می گیرند. هرکه بگوید در کشور ما اشکال وجود ندارد حتما اشتباه می گوید. انتظار است اشکالات اصلاح شوند و هزینه آن را نیز باید داد.

شهردار تهران گفت:

بارها به دلیل مبارزه با فساد به دادگاه رفتم، بنده برای اولین بار با وزیر اطلاعات و مرتضوی دادستان وقت تهران و وزیر نفت به دلیل فساد درافتادم. شما شعار مبارزه با فساد می‌دهید در حالی که من برای مبارزه با فساد ۲۰ سال دادگاه رفتم.

زاکانی خطاب به دانشجویان گفت:

کشور نیاز به قیام علیه فقر،‌ فساد و تبعیض دارد و برای عمل به قانون اساسی نیاز به قیام داریم و شما باید این قیام را انجام دهید.

او خطاب به یک دانشجوی معترض با بیان این که  ایده‌ی من انقلاب سوم است گفت:

این انقلاب که بچه بازی است. وقتی می‌خواهی اسم انقلاب را ببری گلویت را خوب بمال تا در گلویت گیر نکند.

وی خطاب به معترضین گفت:

  غرب به فکر زن، زندگی و آزادی ماست؟ شما گروه فشار هستید، فرار نکنید و بشنوید. خائن کسی است که با چاقو  به دانشگاه می آید و دیگران را سلاخی می کند و  از محیط دانشگاه استفاده می کند و به ارکان نظام فحش می‌دهد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان