اهانت به قرآن ضدآزادی بیان است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 9:49

اهانت به قرآن ضدآزادی بیان است

شماره: 21049
Aa Aa

اروپایی‌ها که خود را مدعی حقوق بشر می‌دانند باید در جایگاه متهم پاسخگوی افکار عمومی و مسلمانان باشند و اگر امروز بخواهیم لیست بلند و بالایی از جنایت‌های اروپایی‌ها را ارایه کنیم کیفرخواست بلندی علیه آنها صادر می‌شود.

رئیس جمهور اسلامی ایران در اجلاس سراسری نماز؛
اهانت به قرآن ضدآزادی بیان است

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز گفت:

نماز در اندیشه، اخلاق فاضله و کریمه و عمل انسان سالک بسیار اثربخش است.

به گزارش اسپادانا خبر، او افزود:

شاید هیچ‌یک دیگر از عطایای الهی به بشر مانند نماز در ساختن و تعالی فرد و جامعه مؤثر نباشد و این رمز توصیه و امر همه انبیای عظام الهی نسبت به نماز است. مهمترین بخش هایی که می تواند کارکرد تبلیغی و رسانه ای و جذب حداکثری داشته باشد عملکرد اهل نماز و مدیران است. مدیران در هر سطحی بدانند بهترین تبلیغ برای نماز، رفتار آنها و صداقت در گفتار و کردار و توجه به مردم است.

وی با بیان اینکه هیچ عملی به اندازه نماز نمی‌تواند در ساختن فرد و جامعه نقش داشته باشد گفت:

انسان با اقامه پنج نوبت نماز در شبانه‌روز خود را از هرگونه آلودگی پاک می‌کند. شاید هیچ یک از هدایای الهی مثل نماز نتواند نقش سازنده‌ای در قبال فرد و جامعه داشته باشند.

رئیسی همچنین با بیان اینکه اهانت به قرآن در اروپا آزادی بیان نیست بلکه ضدآزادی بیان است گفت:

کسانی که اهانت به دین و قرآن و پیامبر می‌کنند، اهانت به تمامی ادیان ابراهیمی می‌کنند. آنها به انسانیت و بشریت توهین می‌کنند. اروپایی‌ها که خود را مدعی حقوق بشر می‌دانند باید در جایگاه متهم پاسخگوی افکار عمومی و مسلمانان باشند و اگر امروز بخواهیم لیست بلند و بالایی از جنایت‌های اروپایی‌ها را ارایه کنیم کیفرخواست بلندی علیه آنها صادر می‌شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان