او که باید اعدام می‌شد طبق انصاف اعدام شد یا خواهد شد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 4:12

او که باید اعدام می‌شد طبق انصاف اعدام شد یا خواهد شد

شماره: 22350
Aa Aa

در زمینه حجاب باید کم هزینه‌ترین راه را در پیش بگیریم. برخی از این رفتارها سازمان یافته نبوده و قصد ضربه زدن به نظام را ندارند. باید صف آنها را جدا کنیم.

محسنی‌اژه‌ای، رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران؛
او که باید اعدام می‌شد طبق انصاف اعدام شد یا خواهد شد

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در آیین گرامیداشت سالگرد «سید علی‌اکبر ابوترابی»، و سید عباس ابوترابی گفت:

کسانی که یک نظام ستم شاهی را در ایران می‌دیدند با امام خمینی که یک مرجع روشن ضمیر بود آشنا شدند که محاسبه آنها را بهم زد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او گفت:

ایشان نه داری حزب و گروه مسلحی بود نه وابستگی به کشور دیگری داشت. امام توانست در کوتاه ترین زمان ممکن با کمترین هزینه و تلفات نظام شاهنشاهی را برچیند. دشمنان تحمل نکردند بنابراین یک جنگ تمام عیار را با حمایت شرق و غرب بر آن تحمیل کردند. اسرا را در اردوگاه‌های مختلف بردند. اسرای ما را در جلو چشمان جوانان و آزادگان شهید و قطعه قطعه می‌کردند. عملیات روانی و جنگ روانی را هم آغاز کرده بودند. تبلیغات مسموم با صداهای مختلف برای اسرای ما معرکه می‌کردند. در کنار این تبلیغات مسموم برخی از افراد خیانت پیشه که به صدام پناه برده بودند در کشف اسرار، نحوه شکنجه دادن و جنگ روانی صدام را کمک می‌کردند.

اژه‌ای افزود:

در مقابل این عظمت خانواده شهدا چه وظیفه‌ای بر دوش ما است؟ امروز مسایل هنجارهای اجتماعی اگر به ناهنجاری تبدیل شود یا ارزش‌های انقلاب آسیب ببیند ابتدا من و امثال من مسئول هستیم و بعد همه. وحدت و انسجام، افزایش علم و ثروت، همبستگی کامل و دفاع از ارزش‌های اسلام ناب و رسیدگی ویژه به محرومان خواسته‌های امام ما است. از نگاه مقام معظم رهبری اقتصاد و معیشت مردم مسئله اصلی است اگر به آنها نرسیم در مسایل فرهنگی، اجتماعی و امنیتی اثر گذار خواهد بود. رشد تولید، اشتغال و امنیت سرمایه گذاری است. مهار تورم سخت است اما شدنی است. باید همه دست به دست هم بدهیم. خدا را به شهادت می‌طلبم به فضل خدا و کمک مردم و خرد جمعی دین‌مان را به خدا و ائمه و شما ادا کنیم.

او گفت:

در زمینه ناهنجاری عفاف و حجاب مردم از قوه قضاییه و مجلس مطالبه جدی دارند. این مبارک است و ما را مسئول می‌کند و انرژی ما را بیشتر می‌کند. این مطالبه ما را وادار می‌کند کار بیشتری کنیم اما در همین ناهنجاری هم باید بهترین و کم هزینه‌ترین راه را در پیش بگیریم. دست دشمن در ناهنجاری‌ها در کار است و برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی این اقدامات را رقم زده‌اند این افراد را باید نهادهای امنیتی و اطلاعاتی شناسایی و معرفی کنند. این طیف از افراد به اشد مجازات خواهند رسید. دشمن امروز با لطایف‌الحیل و جنگ روانی و ابزارهای مختلف می‌خواهد دو قطبی‌هایی ایجاد کند و همه افراد را روی به روی هم قرار دهد البته برخی از این رفتارها سازمان یافته نیستند و قصد ضربه زدن به نظام را ندارند. باید صف آنها را جدا کنیم. باید پس از جدا کردن این صف‌ها اتمام حجت کرد. باید با کارهای فرهنگی به این مسایل رسیدگی کرد. دشمن خواب براندازی کشور و نظام را دیده بود و همه نوع کمکی کرد تا کشور را به هم بریزد ولی در کشور دست به دست هم داده شد و دشمن به هدفش نرسید و شکست خورد. صف‌ها جدا شد او که باید اعدام می‌شد طبق انصاف اعدام شد یا خواهد شد. او که گول و فریب خورده بود هم به طور عادلانه برخورد شد و بسیاری از افراد عفو خوردند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان