اگر مردم به دلخواه خود عمل کنند سوژه دشمن می‌شوند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 17:20

اگر مردم به دلخواه خود عمل کنند سوژه دشمن می‌شوند

شماره: 21655
Aa Aa

هرچه بیشتر حجابت را نشان‌دهی بنیه نظام قوی‌تر خواهد شد| فسق و فساد عده ای جوان که در سلف سرویس دانشگاه باهم غذا می خورند لامذهبی‌ است.

علم‌الهدی، نماینده ولی فقه در خراسان رضوی؛
اگر مردم به دلخواه خود عمل کنند سوژه دشمن می‌شوند

علم‌الهدی، نماینده ولی فقه در خراسان رضوی در خطبه های نمازجمعه مشهد گفت:

تهاجم دشمن به دین شما از همه چیز بیشتر است چون دین شما و ایمان شما را بنیه این نظام می‌داند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او اظهار داشت:

دشمن می‌خواهد این نظام نباشد، ولایت نباشد، جریان حاکمیت دین در این کشور نباشد و اگر حاکمیت دین نبود طبیعتأ مردم با خواسته‌های نفسانی‌شان در جهت منافع استکبار و کشاندن ثروت آنان به طرف دشمن مدیریت می‌شوند. اگر بنا شد مردم کشور به دلخواه و نفسانیاتشان عمل کنند یعنی دینی که می‌خواهد دلخواه مردم را با مسئله‌ای به نام تقوا کنترل کند حاکم نشد و مردم در دلخواه و خودکامگی آزادی داشتند این مردم می‌شوند همان سوژه دشمن که او را در اختیار می‌گیرد و از همه امکانات او برای خود استفاده می‌کند لذا دشمن می‌خواهد حاکمیت دینی و حکمرانی دینی در کشور نباشد و همه چیز مردم را بگیرد.

علم‌الهدی با اشاره به استقامت و ایستادگی غیرتمندانه مردم در ۴۳ سال گذشته گفت:

نظام اسلامی نظام استخوان‌دار و با بنیه است، مستحکم است زیرا ریشه این نظام در دین مردم است. این مردم به خدا ایمان دارند، پیغمبر و بچه‌های پیغمبر را هم خیلی دوست دارند چون خدا را قبول دارند، خداباور و معادباور هستند و به پیغمبر وعزیزان پیغمبر نیز دل داده‌اند، شده ریشه استحکام نظام و دشمن با هیچ فتنه و شیطنتی قدرت مقابله با این نظام را در طول این مدت پیدا نکرده است. برادران و خواهران؛ بنیه مستحکم نظام را ما حفظ کنیم و مظاهر دین‌مداری و دین‌داری خودمان را بیشتر به دشمن نشان دهیم. هرچه اسلام و دین در جامعه ما مظاهر قوی‌تری داشته باشد حلال و حرام خدا در زندگی ما حاکم شود و شما خواهر مسلمانِ مردآفرین هرچه بیشتر حجابت را به دشمن نشان‌دهی و پایبندی خودت را به دین با حجاب بخواهی ارائه دهی، بنیه این نظام محکم‌تر و قوی‌تر خواهد شد. رهبر انقلاب فرمودند «تهاجم دشمن به دین مردم است»، دشمن به مال شما تهاجم می‌کند، به اقتصاد شما تهاحم می‌کند، ممکن است به آب و خاک شما تهاجم کند، با فتنه و توطئه و ایجاد اغتشاش به امنیت شما تهاجم می‌کند، اما از همه بیشتر توجه دشمن این است که به دین شما تهاجم کند.

علم‌الهدی، طراحی اغتشاش در داخل کشور را توطئه‌ای برای تهاجم به دین مردم توصیف کرد:

وقتی می‌بینید دشمن با توطئه شیطانی اغتشاش داخلی را برنامه‌ریزی می‌کند و یک عده افراد ناآگاه نیز تحت تأثیر توطئه و رسانه‌های دشمن قرار می‌گیرد و دست به چنین حرکتی می‌زنند آنچه در حرکت اول ظهور پیدا می‌کند، بی‌دینی و لامذهبی است که یک دختر روسری از سرش برمی‌دارد. فسق و فساد یک عده جوان که حتمأ باید در سلف سرویس دانشگاه، دختر و پسر باهم بنشینیم و باهم غذا بخوریم این لامذهبی‌ها ظهور و بروز پیدا می‌کند پس معلوم می‌شود تهاجم دشمن به دین شما از همه چیز بیشتر است چون دین شما و ایمان شما را بنیه این نظام می‌داند؛ اگر دین شما لطمه پیدا کرد و ضربه خورد بر پیکر استحکام و بنیه نظام ضربه وارد می‌شود و راه برای دشمن بیشتر باز می‌شود.

او گفت: 

گناه انجام ندهید و لااقل تجاهر به فسق و گناه نکنید، تجاهر به فسق و فساد قوت بخشیدن به دشمن در تضعیف پایه‌ها و بنیه مستحکم نظام است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان