ایران در ازای فروش بنزین به ونزوئلا شمش طلا گرفته است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 12:11

ایران در ازای فروش بنزین به ونزوئلا شمش طلا گرفته است

شماره: 11315
Aa Aa

رحیم صفوی با بیان این که روح حاج قاسم زنده است گفته می‌خواهیم تولید علم و ادبیات مقاومت بکنیم و مکتب حاج قاسم سلیمانی را تبدیل به کتاب بکنیم.

دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب عنوان کرد؛
ایران در ازای فروش بنزین به ونزوئلا شمش طلا گرفته است

رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب گفت:

ما می‌خواهیم تجربه دفاع مقدس را نه تنها به ملت‌های اسلامی بلکه به دیگر ملت‌ها همچون ونزوئلا انتقال دهیم. امروز ونزوئلایی‌ها کمونیست هستند اما در مقابل آمریکایی‌ها ایستادند و ما هم به آنها کمک می‌کنیم. کمک‌های نرم‌افزاری به آنها می‌کنیم و ایده می‌دهیم مثلاً می‌گوئیم چگونه بسیج مردمی را شکل دهید وحملات سایبری را چگونه دفع کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی در حاشیه مراسم «تداوم دفاع مقدس در جبهه مقاومت» افزود:

هر کشور مسلمان و غیرمسلمان که از ما کمک بخواهد، کمک‌شان می‌کنیم اما از آنها پول می‌گیریم. ما به ونزوئلا بنزین دادیم و شمش طلا گرفتیم و طلاها را هم با هواپیما به ایران آوردیم تا در راه اتفاقی برایش نیفتد.

دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب تاکید کرد:

ما هرکمکی به عراقی‌ها کردیم دلار نقدر گرفتیم. با سوری‌ها قراردادی امضا کردیم که درمقابل چیزهایی را می‌گیریم البته روس‌ها بیش از ما در سوریه استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه پژوهشکده دفاع مقدس هم به دستور رهبر انقلاب برعهده بنده گذاشته شده گفت:

من نام این پژوهشکده را حاج قاسم سلیمانی گذاشتم زیرا روح حاج قاسم زنده است. ما در این پژوهشگاه می‌خواهیم تولید علم و ادبیات مقاومت بکنیم و گفتمان مقاومت و مکتب حاج قاسم سلیمانی را تبدیل به کتاب بکنیم تا این کتاب‌ها در دانشگاه‌های کشورهای مسلمان تدریس شود. همین کاری که غربی‌ها می‌نوشتند و در ایران ترجمه می‌شد و برخی اساتید هم در کلاس‌ها تدریس می‌کردند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان