ایران در صف مقدم حمایت از فلسطین است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 11:26

ایران در صف مقدم حمایت از فلسطین است

شماره: 24991
Aa Aa

قطعنامه اخیر شواری امنیت سازمان ملل نشان‌دهنده انزوای بی سابقه رژیم صهیونیستی است و آمریکا اراده و توان تحمیل خواست خود را ندارد.

رییس دفتر جنبش حماس به تهران سفر کرد؛
ایران در صف مقدم حمایت از فلسطین است

«اسماعیل هنیه» رییس دفتر جنبش حماس که به تهران سفر کرده با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، رئیس دفتر سیاسی حماس در نشست خبری مشترک با وزیر امور خارجه ایران گفت:

ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است. ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم که نقطه عطف طوفان الاقصی است.

وی اظهار داشت:

مردم فلسطین به شکل عام مقاومتی افسانه‌ای را به نمایش گذاشتند و این مقاومت نشان دهنده سربلندی مردم ما در مقابله با جنایات و نسل‌کشی است. با وجود تمام هزینه های سنگین رژیم صهیونیستی در محقق ساختن اهداف نظامی خود شکست خورده و امروز در حال از دست دادن حمایت سیاسی و حمایت بین المللی است. دیروز قطعنامه ای صادر شد

او گفت:

قطعنامه اخیر شواری امنیت سازمان ملل- هرچند با تاخیر بود و برخی کاستی ها در آن وجود دارد- نشان‌دهنده انزوای بی سابقه رژیم صهیونیستی است و آمریکا هم اراده و توان تحمیل خواست خود بر جامعه جهانی را ندارد و این موضوع نشان دهنده مقاومت بی بدیل مقاومت اسلامی و مردم فلسطین است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان