ایران در صورت اثبات حمله سایبری به سایت نطنز پاسخ می دهد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 11:52

ایران در صورت اثبات حمله سایبری به سایت نطنز پاسخ می دهد

شماره: 10474
Aa Aa

جلالی گفته شهرهای با مبنای هسته‌ای را به تجهیزات اولیه رفع آلودگی مجهز کرده‌ایم؛ قابلیت‌های درمانی، شیمیایی و پروتکل‌ها ما در سطح منطقه بالاست.

رییس سازمان پدافند غیرعامل ایران؛
ایران در صورت اثبات حمله سایبری به سایت نطنز پاسخ می دهد

رییس سازمان پدافند غیرعامل ایران با بیان اینکه قدرت پاسخ و آفند سایبری ما بخشی از قدرت دفاعی کشور است گفت: اگر اثبات شود به کشورمان حمله سایبری شده است پاسخ می‌دهیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از میزان، غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با بیان اینکه با هماهنگی وزارت کشور و معاونت عمرانی همه شهرهای با مبنای هسته‌ای را به تجهیزات اولیه رفع آلودگی مجهز کرده‌ایم گفت:

پیش از شیوع کرونا ۵۱ شهر را با کمک شهرداری‌ها و وزارت کشور، تجهیز و آموزش‌های لازم را در این زمینه ارائه و واحدهای خاص را در آتش‌نشانی‌ها راه‌اندازی کردیم.

وی با بیان اینکه قابلیت‌های درمانی، شیمیایی و پروتکل‌ها و زیرساخت‌های درمانی ما در سطح منطقه بالاست گفت: قبل از انقلاب چهار مجتمع پتروشیمی و شیمیایی داشتیم اما الان به بیش از ۶۰ مجتمع پتروشیمی و شیمیایی و ۵ هزار زیرمجموعه در خدمات رسیدیم.

رییس سازمان پدافند غیرعامل افزود: سیاست‌های کلی نظام در حوزه شیمیایی، هسته‌ای و بیولوژیک ماموریت‌ها را به پدافند غیرعامل داده است که باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد لذا چهار قرارگاه پدافند شیمیایی، هسته‌ای، زیستی و سایبری را ایجاد کردیم.

وی با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی می‌توانند نقش تولید، هدایت و جهت‌دهی به افکار عمومی را داشته باشند گفت: شرکت‌های خارجی مانند اینستاگرام بدون رعایت مقررات ما اقداماتی را انجام می‌دهند به طوری که می‌توانند در جهت‌دهی به حوادث نقش داشته باشند و باعث ایجاد ناامنی در داخل کشور شوند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان