ایران قبله اسلام و قلب محور مقاومت خواهد ماند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 1:06

ایران قبله اسلام و قلب محور مقاومت خواهد ماند

شماره: 19062
Aa Aa

ما هر دستی را که به سمت دارایی و ثروت‌های لبنان دراز شود قطع می‌کنیم همان طور که هر گونه دست درازی به خاک لبنان را بی جواب نمی‌گذاریم.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان؛
ایران قبله اسلام و قلب محور مقاومت خواهد ماند

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت عاشورای حسینی در ضاحیه بیروت ضمن اعلام پایبندی حزب‌الله به مساله فلسطین گفت:

پتاکید می‌کنیم همواره در جبهه مقدم برای دفاع از فلسطین حضور داریم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی افزود:

ما مجددا تعهد خود را به مساله فلسطین اعلام می‌کنیم و کنار مردم آن می‌ایستیم همانطور که ۴۰ سال پیش با این مسئله مقدس بیعت کردیم.

او همچنین گفت:

آنچه در یمن اتفاق می افتد فجیع ترین انواع وحشیگری در سال های اخیر است. یمنی ها علی رغم محاصره و تمام درد و زخم‌هایشان در مناسبت‌های مذهبی حضور دارند. مردم یمن تجسم و تجلی واقعی کربلای حسینی هستند و ما معتقدیم که یاری یمن یکی از واجبات برعهده آزادگان جهان است.

وی با اشاره به شهید سپهبد قاسم سلیمانی و مهدی المهندس، شهدای مقاومت گفت:

ایران قبله اسلام و قلب محور مقاومت خواهد ماند.

او گفت:

ما در لبنان به رغم مواجهه با محاصره و تحریم‌ها به دنبال آینده‌ای بهتر برای لبنان آزاد و عزیز هستیم و هر دستی را که به سمت دارایی و ثروت‌های لبنان دراز شود قطع می‌کنیم همان طور که هر گونه دست درازی به خاک لبنان را بی جواب نمی‌گذاریم. من به دشمن می گویم که لبنان و مردم آن غارت ثروت خود را نمی پذیرند و ما برای هر احتمالی آماده هستیم. در روزهای آینده منتظر جواب دشمن(اسرائیل) به خواسته‌های لبنان درباره ترسیم مرزهای دریایی هستیم.

وی با بیان این که مقاومت از همیشه قوی تر است گفت:

ما پیام های لازم را در جنگ غزه دریافت کردیم و شاهد قدرت و استواری مردم غزه بودیم. دشمن باید کسانی را که در جبهه مخالف ایستاده‌اند بشناسد. در لبنان مقاومت ثابت کرد می‌تواند ارتش‌هایی را که مدعی هستند شکست ناپذیرند در هم بشکند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان