باید برای مردم با بصیرت خودمان شاکر خداوند باشیم | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 13:57

باید برای مردم با بصیرت خودمان شاکر خداوند باشیم

شماره: 19699
Aa Aa

هرکس با قلمش مردم را امیدوار کند بداند در جهت جمهوری اسلامی است و هرکس با قلمش دشمن را ناامید کند در جهت تلاش برای دشمن است.

ابراهیم رئیسی در دفاع از وزیر پیشنهادی کار؛
باید برای مردم با بصیرت خودمان شاکر خداوند باشیم

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در دفاع از محمد مهدی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:

باید شاکر خداوند برای مردم با بصیرت، اسلام‌شناس و دشمن‌شناس خودمان باشیم که بصیرت خودشان را در دشمن شناسی نشان دادند و دشمن را در این فتنه ناکام گذاشتند.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

حضور میلیونی مردم در صحنه دشمن را ناکام گذاشت. مقام معظم رهبری حقیقتا روز گذشته تحلیل جامعی ارائه دادند که برای همه انسان‌های فهیم و صاحب بصیرت قابل درک و استفاده بود. ایشان تحلیلی نسبت به شرایط دادند که چرا آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشور ما توطئه برپا می‌کنند. ایشان فرمودند کشور ما در حال پیشرفت است و این آن نکته‌ای است که ایشان فرمودند. کشور ما علیرغم تحریم‌ها در حال پیشرفت است و تلاش می‌کند تحریم را خنثی کند و رسما دشمن اعلام می‌کند تحریم‌ها علیه ایران شکست خورده است و این جای شکرگذاری دارد. در شرایطی که بعضی از ایالات‌های آمریکا در وضعیت قرمز به سر می‌برند ایران‌ روزهای بدون فوتی کرونا را پشت سر‌گذاشته است. امروز به جای واردکننده واکسن صادر کننده هستیم. دشمن می‌خواست همه زندگی ما حتی آب خوردن به تحریم‌ها بند شود که امروز نگاه می‌کنیم علیرغم کاهش نزولات آسمانی و به دست جوانان آب خوزستان مشکلش حل شد و مشکل ۱۷ ساله آب همدان ظرف یکی دوماه آینده حل می‌شود.

رئیسی ادامه داد:

در حوزه کشاورزی مشکلات داریم اما امروز که بیش از یکسال که از کار دولت می‌گذرد، دادن حقوق و دستمزد عقب نیفتاده است. امروز بعد از یازده سال مشکل رتبه‌بندی معلمان حل شد. همه کارشناسان عقیده داشتند وضعیت تک نرخی شدن دلار حل شود اگرچه یک الی ۲ ماه تحریم صورت گرفت اما این اصلاح انجام شد و از مردم تشکر می‌کنم که این سختی‌ها را تحمل کردند. امروز سرمایه به جای روانه شدن به سمت بانک‌ها به سمت پروژه‌‌های بزرگ راهی می‌شود. کاری که در منطقه انجام شد چه عضویت در سازمان همکاری‌های شانگهای و چه مجامع دیگر در حال گسترش است و ظرف این یکسال ۵ الی ۶ برابر ظرفیت ارتباطی ما با همسایه‌ها افزایش پیدا کرده است و وقتی دشمن این را می‌بیند دنبال فتنه و بلوا می‌افتد.

رئیس جمهور ایران گفت:

فضای کار، امید و تلاش دشمن را ناامید می‌کند و هرکس با قلمش مردم را امیدوار کند بداند در جهت جمهوری اسلامی است و هرکس با قلمش دشمن را ناامید کند در جهت تلاش برای دشمن است.

وی ادامه داد:

در زمان بسیار نزدیک برنامه هفتم توسعه را به زودی به مجلس تقدیم می‌کنیم. بودجه سال ۱۴۰۲ ظرف زمان قانونی تقدیم مجلس خواهد شد. امروز عزیزان در مجلس و همکاران در دولت به این ضرورت رسیده‌اند که همکاری بین قوا مردم را امیدوار می‌کند. به هیچ عنوان گرفتار حاشیه‌ها نشویم و متن ما مردم است و رسیدگی به کار مردم.

وی با اشاره به جلسه رای اعتماد وزیر کار بیان کرد:

وزارت کار از وزارت‌خانه‌های مهم در راستای تحقق عدالت اجتماعی است. شرط من برای انتخاب همکاران این است که روحیه مبارزه با فساد، روحیه عدالت‌طلبی و پاک‌دستی داشته باشند. زندگی پاک بسیار برای ما بسیار مهم است که باید همکاران داشته باشند. اگر‌ جایی شنیدیم مسئولی پاکدست نبوده است او را برکنار کردیم که البته اقدامات غیراعلامی هم بسیار انجام دادیم. آقای زاهدی‌وفا پاکدست است. آقای زاهدی‌وفا مسئله بازنشستگان را بی سروصدا ظرف این مدت حل کردند.

 وی عنوان کرد:

دشمن به دنبال بزرگ کردن ضعف‌ها و کاستی‌ها است، ما منکر ضعف‌ها نیستیم اما اراده ما این است که در دولت و مجلس و نیروهای مسلح به تبعیت از مقام معظم رهبری که فریاد ایشان فریاد ملت ایران اسلامی است، مشکلات را حل کنیم. در کنار هم با تلاش مردم را امیدوار کنیم. با همه وجود معتقدیم با رفع مشکلات سفره مردم آنان را به دولت و مجلس امیدوار خواهیم کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان