برای حل مشکلات مردم ایران کفش هر کسی را واکس می زنم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 13:25

برای حل مشکلات مردم ایران کفش هر کسی را واکس می زنم

شماره: 14235
Aa Aa

او گفته به عنوان یک انقلابی در مقابل سوء مدیریت ها و کم کاری هایی که در خوزستان شده است هیچ پاسخی برای مردم این استان ندارد.

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی؛
برای حل مشکلات مردم ایران کفش هر کسی را واکس می زنم

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت:

مشکل اصلی و درد اساسی امروز ما در کشور سرکش بودن نظام اداری و اجرایی کشور است و ظاهرا کسی مسئول مسائل و مشکلات به وجود آمده نیست.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی با اشاره به این که در موضوع رفع تنش آبی ۷۴۰ روستای خوزستان دو مجموعه در انجام وظایف خود کوتاهی کرده اند گفت:

در بحث تخصیص هزار میلیارد تومان که سازمان برنامه باید به این مناطق اختصاص می داد سازمان برنامه و وزارت نفت کوتاهی کردند.

وی ادامه داد:

مهم نیست که من چه مسئولیتی دارم. بنده حاضرم برای حل مشکلات مردم کفش هر کسی را واکس بزنم تا مسئله ای از مسائل مردم حل شود. خداوند به این کارها برکت می دهد البته اگر فردی بخواهد در برابر حل مشکلات مردم کارشکنی کند، مقابل او می ایستم.

قالیباف با بیان اینکه درد استان خوزستان از کمبود ظرفیت ها و نبود منابع مالی نیست اضافه کرد:

جنس محرومیت استان خوزستان با برخی دیگر از مناطق قابل قیاس نیست چرا که در بین مردم خوزستان بیش از محرومیت، احساس تبعیض وجود دارد.

وی با اشاره به حضور خود در شهر خرمشهر در زمان جنگ عنوان کرد:

سال ۵۸ در یکی از مناطق خرمشهر یک عکس یادگاری گرفتم، پس از سال ها در دوره ای که در شهرداری تهران مسئولیت داشتم به خرمشهر رفته بودم و در همان نقطه مجدداً عکس گرفتم و وقتی به این دو عکس نگاه می کنم به عنوان یک انقلابی در مقابل سوء مدیریت ها و کم کاری هایی که در این مناطق شده است هیچ پاسخی برای مردم خوزستان ندارم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان