برای شادی مباح مردم تهران فکر می کنیم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 9:32

برای شادی مباح مردم تهران فکر می کنیم

شماره: 15006
Aa Aa

او گفته کرونا، کم عملی، کم خدمتی و افزایش تحریم‌ها از لحاظ روانی لطمه بزرگی به همه زده و با ادامه همین شیوه پرخاشگری افزایش خواهد یافت.

سخنگوی شورای شهر تهران عنوان کرد؛
برای شادی مباح مردم تهران فکر می کنیم

علیرضا نادعلی شهرستانکی، سخنگوی شورای شهر تهران و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ششمین شورای شهر تهران درباره برنامه شورای انقلابی برای مردم تهران گفت:

مردم ۸ سال سخت دولت گذشته را به دلیل کم عملی و کم خدمتی و عدم اولویت بندی متناسب با نیازهای مردم و بسته شدن همه چیزها به اتفاقات خارج مرز و افزایش تحریم‌ها پشت سر گذاشته اند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، او ادامه داد:

در شهر تهران هم توقف‌هایی در شورا و مجموعه شهرداری توقف‌هایی را در سه دوره مختلف داشتیم و شرایط کرونا هم از لحاظ روانی و هم معیشت لطمه بزرگی به همه زد و جامعه افسرده ای در تهران رقم خورده و اگر به همین شیوه اداره کنیم افزایش پرخاشگری را می‌بینیمما باید برای حال خوب مردم در شورای شهر کاری کنیم. به عنوان عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی حتماً از شهردار درخواست می‌کنم که علاوه بر خدمت به مردم بیشتر به کارهایی با جنس فرهنگی بپردازند چون ما در جامعه دینی برای شادی مباح کم فکر کرده‌ایم. شرایط جامعه را نادیده می‌گیریم و گاهی خوراک های فرهنگی توجه نمی‌شوددر شهرداری تهران سازمان فرهنگی هنری و معاونت فرهنگی اجتماعی دسترسی خوبی دارند و می‌توانیم اتفاقاتی رقم بزنیم که شرایط روحی مردم را از کسالت در بیاوریم.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان