برای مقابله با هرگونه تعرض به آرمان های انقلاب آماده ایم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 21:17

برای مقابله با هرگونه تعرض به آرمان های انقلاب آماده ایم

شماره: 22398
Aa Aa

در این بیانیه آمده به واسطه اصل ولایت‌فقیه الگویی مناسب برای اداره جوامع و تامین سعادت دنیوی و اخروی فراروی سایر ملت‌ها قرار گرفته است.

در بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آمد؛
برای مقابله با هرگونه تعرض به آرمان های انقلاب آماده ایم

ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن ۱۴ خرداد ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، در بخشی از این بیانیه آمده است:

ملت شریف ایران به رغم زنجیره ای از توطئه‌ها و فتنه آفرینی‌های متعدد و مستمر از سوی جبهه استکبار و نظام سلطه  به فضل الهی از دیواره‌های سخت تهدیدها، توطئه‌ها و تحریم‌ها عبور کرده است. امروز سربلندی ملت ایران با تکیه بر اصل مترقّی ولایت‌فقیه برخاسته از تفکر اسلام ناب و خلاقیت آن امام سفر کرده و خلف صالحش حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است و به واسطه آن الگویی مناسب برای اداره جوامع بشری و تامین سعادت دنیوی و اخروی فراروی سایر ملت‌ها نیز قرار گرفته به طوری که ندای مقاومت ضد استکباری در دورترین سرزمین‌ها به‌گوش می‌رسد، این اقتدار باعث تغییر در هندسه محاسباتی قدرت‌های جهان شده و تعبیری از فرمایش تاریخی امام خمینی(ره) است که اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام آمادگی برای مقابله با هرگونه تهدید و تعرض دشمنان به آرمان های حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی،چهاردهم خردادماه را به عنوان روز بزرگ تجدید میثاق امت با آرمان های امام راحل و بیعت مجدد با ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) ارج می نهد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان