برخورد با منافقین برگ زرین تاریخ دستگاه قضایی ایران است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 10:12

برخورد با منافقین برگ زرین تاریخ دستگاه قضایی ایران است

شماره: 6678
Aa Aa

محمد جعفر منتظری گفته: آن زنیکه کثیف بدبختی که مطرود خانواده‌اش شده رفته با پمپئو عکس یادگاری گرفته| اسناد و مدارک بسیار زیادی درباره جریان نفوذ داریم.

نفوذ یک پدیده جدی در ایران است؛
برخورد با منافقین برگ زرین تاریخ دستگاه قضایی ایران است

دادستان کل کشور با بیان اینکه جریان نفاق از همان زمان پیروزی انقلاب وارد شد گفت: آن‌ها می‌خواستند حتی جای تریبون امام را مشخص کنند. از همان روزهای اول با انقلاب زاویه‌دار شدند و در میان مردم دست به یارکشی زدند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از انتخاب، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در نشست آغاز به کار دبیرخانه بازخوانی دهه ۶۰ با اشاره به ایام الله دهه فجر با بیان اینکه نفاق یکی از بزرگترین رذائل اخلاقی است و کسی که گرفتار این اخلاق باشد منافق می‌نامند گفت: هیچ مکتب، دین و آئینی وجود ندارد که بخواهد بر نفاق و حرکت منافق مهر تائید بزند.

منتظری با بیان اینکه جریان نفاق از همان زمان پیروزی انقلاب وارد شد گفت: آن‌ها می‌خواستند حتی جای تریبون امام را مشخص کنند. از همان روزهای اول با انقلاب زاویه‌دار شدند و در میان مردم دست به یارکشی زدند.

وی افزود: اواخر ۵۷ و قبل از ۳۰ خرداد سال ۶۰ می‌خواستند علنا جنگ نظامی کنند. بسیاری از جوانان را به دام انداختند. آن زمان من دادگاه انقلاب بودم شما نمی‌دانید این‌ها چقدر شرارت کردند و دست به چه جنایاتی زدند که در تاریخ مانندش را کم داریم؛‌ از ترور ائمه جمعه مانند شهید مدنی و اصفهانی گرفته تا ترور دانشمندان و دولتمردان دست به جنایات زدند.

دادستان کل کشور تاکید کرد: شما نمی‌توانید کشور و انقلابی را پیدا کنید که اینگونه مورد تهاجم داخلی با این کیفیت قرار بگیرد. آن‌ها کودک، نوجوان، زن، مرد، پاسدار و بقال را به شهادت رساندند. آنان پاسدارانی را گرفتند و پوست بدنشان را کندند، می‌خواهی بکشی بکش چرا این گونه می‌کنید؟ مانند بنی امیه که حسین(ع) را به شهادت رساندند اما بدنش مبارکش را زیر سم اسبان انداختند.

وی افزود: امروز ۳۷سال از اعلام جنگ مسلحانه آنان می‌گذرد و مشاهده می‌کنید تحت حمایت اربابان خود هستند. امروز وزیر امور خارجه آمریکا و صهیونیست‌ها با سران این‌ها فالوده می‌خورند.

دادستان کل کشور تاکید کرد: آنان زمانی که در داخل کشور بودند و ترورهایشان گسترده بود نتوانستند کاری کنند، امروز می‌توانند؟ آن ابله و احمقی که به این جریان دل بسته است کور خوانده است. ملت فراموش نمی‌کنند هنگامی که جنگ و دفاع مقدس به پایان رسید مرصاد را راه انداختند اما این مردم در دروازه ایلام و کرمانشاه کورشان کردند. آن زنیکه نابخرد پست که از یک مرد جدا می‌شود و در کنار مرد دیگری قرار می‌گیرد انسان اسمش را چه بگذارد، آن زمانی که فرمان آتش داد فکر نمی‌کرد دامن خودش را بگیرد.

وی تاکید کرد: از فضای مجازی استفاده کنید. مقام معظم رهبری در خصوص فضای یک جمله تاریخی گفتند. ایشان فرمودند باید از این فضا استفاده کنیم و نگذاریم دشمن به مقاصد خود برسد .یکی از بهترین فرصت‌ها همین است که از این فضا چهره منافقین را نشان دهید.

منتظری خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با اقتدار جلوی جریان نفاق ایستاد و این یک برگ زرین در کارنامه این دستگاه است. امروز هم دستگاه قضا در برابر این‌ها ایستاده است ما سینه خود را سپر کرده‌ایم. آنها باید بدانند دستگاه قضا مقابل این‌ها خواهد ایستاد.

وی تاکید کرد: مردم باید مواظب نفوذ باشند و حواسشان به جریان‌هایی که این‌ها را تحت نفوذ قرار داده‌اند باشد.

دادستان کل کشور گفت: ملاحظه کردید این ترامپ شب گذشته چه حرف‌هایی علیه ایران زد و گفت ما حدود ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه خرج کردیم! آقای ترامپ در کنگره بگو این ۷ تریلیون دلار را خرج چه کردی؟ بهداشت و مسکن مردم؟ شما این پول را خرج این کردید که جلوی حرکت ملت ایران، سوریه، لبنان، غزه و افغانستان را بگیرید. این آشغال‌هایی که تحت عنوان سلطنت‌طلب و منافق دور خود جمع کردید هیچ دستاوردی برای شما ندارد.

وی تاکید کرد : ملت ایران را تروریسم بد معرفی کردید اما بدانید نیرنگ به خودتان باز می‌گردد.

منتظری ادامه داد: جریان نفاق امروز با حمایت مالی و رسانه استکبار کار می کند. ما نباید بگذاریم نسل جوان غافل باشند و باید اطلاعات به آن‌ها داده شود.

وی خاطر نشان کرد: ظاهر و باطن منافقین برای نسل جدید نشان نداده نشده است.

دادستان کل کشور گفت: ما در این مورد اقدامات بین المللی انجام داده‌ایم اما هنگامی که با حمایت از این‌ها رو به رو هستیم چه کنیم؟ فرانسه جولانگاه این‌هاست. آن زنیکه بدبختی که مطرود خانواده‌اش شده است، این زنیکه کثیف رفته با پمپئو عکس یادگاری گرفته است. گفته‌اند کند همجنس با همجنس پرواز منتها این‌ها غاز با غاز هستند.

وی گفت: اسناد بسیار ارزنده‌ای می‌توانیم داشته باشیم و انشاالله این کار را خواهیم کرد.

دادستان کل کشور تاکید کرد: نفوذ یک پدیده جدی در کشور ماست. عوامل دشمن تنها به دنبال نقل خبر و اطلاعات نیستند. آن‌ها می‌خواهند زمینه برنامه‌های دشمن را در سازمان‌ها و ادارات آماده کنند و معتقدم بخشی از مشکلات معیشتی و اقتصادی ناشی از جریان نفوذ است.

وی خاطر نشان کرد: باید این جریان را بشناسیم. ما در نظام جمهوری اسلامی این قصور را داریم که چهره این‌ها را نتوانستیم بشناسیم.

منتظری با بیان اینکه ما اسناد و مدارک بسیار زیادی در دستگاه اطلاعاتی درباره جریان نفوذ داریم گفت: آمادگی این را داریم که با رعایت مسائل امنیتی این اسناد را ارائه کنیم

دادستان کل کشور درباره اینکه آیا پرونده‌ای از نفوذ منافیقن در قوه قضائیه مفتوح است یا خیر گفت: دستگاه اطلاعاتی و امنیتی باید روی نفوذ کار کند. آن زمان که ما می‌گفتیم دوتابیعتی داریم بعضی‌ها گفتند نداریم برای همین مسئله نفوذ است. وزرات اطلاعات، نیروی انتظامی و اطلاعات سپاه باید روی این موضوع جدی کار کنند.

وی تاکید کرد: باید بر روی موضوع نفوذ در مسائل سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کار کنند کما اینکه پرونده‌هایی در این در دستگاه قضایی وجود دارد که برخی از در مرحله دادگاهی قرار دارند و برخی دیگر دادگاهی‌شان تمام شده است.

وی تاکید کرد : منافقین امروز تاکتیک خود را عوض کردند و شما می‌بینید که ترور نمی‌کنند و ترور را به دست گروهک‌های دیگری دادند و دیشب هم متاسفانه در خرم‌آباد یک مامور جان خود را از دست داد. امروز اربابان آنها به آنها دستور داده‌اند که فعلا تروری انجام ندهند و در بخش‌های دیگر فعالیت داشته باشند.

دادستان کل کشور همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که مدعی بود شاهد بی بند و باری‌های گسترده در فضای مجازی هستیم و آیا قوه قضائیه برای رسیدگی به این موضوع تصمیم خاصی گرفته است اظهار کرد: رسیدگی به این موضوع فقط وظیفه قوه قضائیه نیست و فقط برخورد قضائی نیز در این ارتباط کافی نیست. باید کار فرهنگی انجام شود و در این چهارچوب فضای مجازی مورد رسیدگی شود. بخش‌های هنری و هنرمندان نیز باید مقداری در این مسیر حرکت کنند و همانطور که گفتم فقط برخورد قضائی کافی نیست.

وی افزود: اگر ما این ولنگاری‌ها را رها کنیم دود آن به چشم مردم می‌رود و خانواده‌ها آسیب می‌بینند. ما انتظار داریم که در دیگر دستگاه‌های مسئول نیز در این زمینه همکاری و همراهی کنند و قطعاً دستگاه قضائی نمی‌تواند به تنهایی در این زمینه موفق باشد. ما انتظار داریم که بخش‌های مختلف مسئول به صحنه بیایند و در این زمینه به وظایف خود عمل کنند.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان