برخی رژیم ستمشاهی را نابخردانه تطهیر می کنند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 8:30

برخی رژیم ستمشاهی را نابخردانه تطهیر می کنند

شماره: 17102
Aa Aa

هر کسی می خواهد در مأذنه های ایران تا قیامت صدای پیامبر(ص) و اهل بیت باشد باید در برابر تبلیغ های امپریالیسم رسانه ای مقابل امام دفاع کند.

سید حسن خمینی عنوان کرد؛
برخی رژیم ستمشاهی را نابخردانه تطهیر می کنند

سید حسن خمینی گفت:

متأسفانه برخی امروز رژیم ستمشاهی را نابخردانه تطهیر می کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از جماران، وی ادامه داد:

سید حسن خمینی با تأکید بر اینکه اعتماد به قدرت های غیر ملی غلط است گفت:

دشمن و غیر دشمن دنبال منافع خودشان هستند اما رمز بقای ما اتکاء به قدرت ملی و هویت دینی است. هر جا ظلم و تجاوز هست بد است. هر جا مظلومی باشد باید در کنارش ایستاد و حداقل با زبان از او دفاع کرد و هر تجاوزی منفور است. این آرمان انقلاب بوده و دوگانه نگاه کردن بعضی ها در دنیا از نکات دردآور است. وقتی فرزندان فلسطینی و کودکان یمنی کشته می شوند هیچ صدایی بر نمی خیزد اما برای جای دیگری ناله بلند می شود. کودک کشی همه جا منفور و انسان کشی همه جا بد است. باید نه دل در غمزه شرق و نه چشم بر کرشمه غرب داشت. این هم اصلا به این معنا نیست که انسان در دنیا تنها باقی بماند بلکه اصل بر این است که اتکاء ما به نیروی ملت باشد. «اعتماد به غیر» غلط است و ظلم در همه وجوهش باطل است.

وی گفت:

همین امروز هم اگر فضای رسانه ای و تبلیغاتی را رصد کنید می بینید که تمام تیرهای زهر آگین به سوی امام روانه است. بخش زیادی از تخریب هایی که صورت می گیرد هنوز هم درباره امام است. می گردند از لا به لای متون امام دروغ در می آورند، تحریف می کنند و می سازند چون امام زنده و توفنده است. امام و هرچه متعلق به امام است، مورد کینه دشمنان ایران است. دشمنان امام را هدف قرار داده اند و فایده نبرده اند اکنون هم هنوز این کار را می کنند و ان شاء الله باز هم فایده نمی برند اما این وظیفه ما را کم نمی کند. هر کسی دل به آینده این کشور بسته، عزت کشور را می خواهد و می خواهد در مأذنه های این کشور تا قیامت صدای پیامبر(ص) و اهل بیت پیامبر باشد باید در برابر این تبلیغ های امپریالیسم رسانه ای مقابل امام دفاع کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان