تحریم کنندگان ترامپ و پمپئو برای نظام حرمتی قائل نیستند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 17:35

تحریم کنندگان ترامپ و پمپئو برای نظام حرمتی قائل نیستند

شماره: 12467
Aa Aa

شریعتمداری، نماینده ولی‌فقیه در موسسه کیهان هدف از تحریم ترامپ و پمپئو را جلب توجه و نشان دادن چراغ سبز دولت ایران به بایدن خوانده است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان عنوان کرد؛
تحریم کنندگان ترامپ و پمپئو برای نظام حرمتی قائل نیستند

حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی در این روزنامه از وزارت‌امورخارجه ایران و دولت روحانی انتقاد کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، او نوشته است:

چرا ترامپ و پمپئو دیروقت و زمانی که ترامپ و مقام‌های دیگر، دولت آمریکا را به جو بایدن تحویل داده‌اند از سوی دولت ایران تحریم‌شده‌اند؟

نماینده ولی‌فقیه در موسسه کیهان با ذکر این که تحریم ترامپ و پمپئو، کار کسانی‌است‌که برای نظام حرمتی قائل نیستند ادامه داده است:

«با نگاه به وادادگی دولت در سیاست خارجی و گره‌زدن امور کشور به تحولات آمریکا و با توجه به امیدی که دولت به بایدن بسته، این احتمال قوت می‌گیرد که هدف از تحریم ترامپ و پمپئو چراغ سبز دولت به بایدن بوده و برای جلب توجه او باشد.از آن‌جاکه تاکنون در عملکرد دولت و وزارت خارجه نمونه‌های ناهمخوان با مبانی انقلاب و منافع ملی دیده‌ایم، بعید نیست که تصمیم به تحریم مقامات آمریکایی بعداز کناررفتن از مسوولیت‌های شان از سوی جریان خزنده‌ای صورت گرفته یا به مسوولان دولت و وزارت خارجه القاء شده باشد که برای حرمت و آبروی نظام اهمیتی قائل نبوده‌اند».

در ادامه این یادداشت آمده است:

چرا در بیانیه تحریم این مقام‌های آمریکایی به انتقامی که قرار است بابت ترور قاسم سلیمانی، فرمانده شهید و پیشین نیروی‌قدس سپاه گرفته شود اشاره نشده است؟

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان