تخلفات کلینیک سینا به دادستانی و بازپرس ویژه تهران اعلام شده بود | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 9:38

تخلفات کلینیک سینا به دادستانی و بازپرس ویژه تهران اعلام شده بود

شماره: 10467
Aa Aa

زهرا نژادبهرام می گوید حدود ۳۵۰ ساختمان ناایمن در پایتخت شناسایی شده که به مالکان و مدیران آنها جهت رفع خطر ابلاغیه‌هایی صادر شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران؛
تخلفات کلینیک سینا به دادستانی و بازپرس ویژه تهران اعلام شده بود

زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره حادثه حریق در کلینیک سینا اطهر گفت:

طی سال‌های گذشته بارها به دلیل ناایمن بودن ساختمان کلینیک، سازمان آتش‌نشانی و شهرداری منطقه یک به مالک تذکر داده بودند و در سال ۹۸ اقداماتی جهت ایمن شدن ساختمان انجام گرفته ولی کامل نبوده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی درباره اینکه چرا کلینیک به دلیل ناایمن بودن و بی‌توجهی به تذکرات آتش‌نشانی پلمب نشده است ‌گفت: به دلیل اینکه در سال ۹۸ مالک اقداماتی جهت اطفای حریق انجام داده است. البته تخلفات این ملک به لحاظ ایمن نبودن توسط شهرداری به دادستانی و بازپرس ویژه تهران اعلام شده بود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هنوز علت اصلی این حادثه مشخص نشده است گفت:‌ دو کمیسیون در شورای شهر به صورت تخصصی و ویژه در حال بررسی این موضوع هستند.

نژادبهرام با بیان اینکه محسن هاشمی رئیس شورای شهر و پیروز حناچی شهردار تهران هم پیگیر دقیق این حادثه شده‌اند گفت: ‌حدود ۳۵۰ ساختمان ناایمن در پایتخت شناسایی شده که به مالکان و مدیران آنها توسط آتش‌نشانی جهت رفع خطر ابلاغیه‌هایی صادر شده است.

وی گفت:‌ در مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران که بافت مرکزی شهر را تشکیل می‌دهند حدود ۱۲ ساختمان ناایمن و خطرناک توسط آتش‌نشانی شناسایی شده است که مالکان آن به دلیل بی‌توجهی به تذکرات، اخطار پلمب گرفته‌اند.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران اظهار داشت: ‌البته در تعدادی از این ۱۲ ساختمان، رفع مشکل ایمنی صورت گرفته و در سایر موارد اقدامات ایمن‌سازی در حال انجام است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان