ترامپ می گوید جنبشی که آغاز کرده تازه شروع شده است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 8:52

ترامپ می گوید جنبشی که آغاز کرده تازه شروع شده است

شماره: 12460
Aa Aa

او اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و تصمیم برای انتقال سفارت آمریکا به قدس را از دستاوردهای دولت خویش خوانده است.

در آخرین سخنرانی ریاست جمهوری ترامپ مطرح شد؛
ترامپ می گوید جنبشی که آغاز کرده تازه شروع شده است
دونالد ترامپ در سخنرانی از پیش ضبط شده‌ای که در آخرین روز کامل ریاست جمهوری خود منتشر کرد برای دولت بعدی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، دونالد ترامپ در این ویدئوی ۲۰ دقیقه ای عنوان کرد:

“ما کاری که برای انجامش به اینجا آمدیم را انجام دادیم و خیلی کارهای بیشتری انجام دادیم. این هفته ما دولت جدیدی را افتتاح می کنیم و برای موفقیتش در خصوص امن و موفق نگه داشتن آمریکا دعا می‌کنیم. ما بهترینها را برای آنها آرزو کرده و همچنین خواستار شانس داشتن آنها هستیم – یک کلمه بسیار مهم.”

ترامپ خدمات دولت خویش در زمینه تصویب کاهش‌های مالیاتی، اجرای دستور زدودن قوانین، ساخت دیوار در مرز جنوبی آمریکا و منعقد کردن توافق آمریکا – مکزیک – کانادا تحسین کرد و از عملکرد دولت در مقابل ویروس کرونا به عنوان یک موفقیت نام برد:

ما عزادار هر جان از دست رفته هستیم و ما به یاد آنها متعهد می شویم که یک بار برای همیشه این همه گیری وحشتناک را محو کنیم

او گفت:

“جنبشی که ما آغاز کردیم تازه شروع شده است”:

حالا که آماده تحویل قدرت به دولتی جدید در ظهر روز چهارشنبه می‌شوم، می‌خواهم بدانید که جنبشی که شروع کردیم تازه آغاز شده‌ است.

او ادامه داد:

“همه آمریکایی‌ها از حمله به کنگره ما وحشت کردند. خشونت سیاسی حمله به هر چیزی است که ما به عنوان آمریکا گرامی می‌داریم. این هرگز نمی‌تواند تحمل شود. حالا ما بیشتر از هر زمان باید پیرامون ارزشهای مشترکمان متحد شویم و بر خصومت حزبی غلبه کرده و سرنوشت مشترکمان را بسازیم. آمریکایی‌ها باید سانسورگری سیاسی را رد کرده و احساس مشترک میراث را پاس دارند. کلید بزرگ، حفظ و القای هویت ملی مشترک ما است. این به معنی تمرکز بر آن چیزی است که ما به طور مشترک داریم و میراثی که همه ما در آن اشتراک داریم. در مرکز این میراث همچنین اعتقادی محکم به آزادی بیان، آزادی ابراز عقیده و مناظره قدرتمند است. تنها در صورتی که فراموش کنیم چه کسی هستیم و چطور به اینجام رسیدیم ما ممکن است اجازه به رخ دادن سانسورگری سیاسی و تهیه فهرست سیاه در آمریکا بدهیم.

ترامپ در این سخنرانی از عملیاتهای آمریکا علیه رهبر گروه تروریستی داعش و اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، تصمیمش برای منتقل کردن سفارت آمریکا در اسرائیل به شهر قدس، فشارش به همپیمانان در ناتو برای بالا بردن سهمشان در این شراکت نظامی و رویکرد تند در قبال چین با وضع تعرفه ها اشاره کرده و آنها را از دستاوردهای عمده دوران ریاست جمهوری خود خوانده است. او خروج آمریکا از پیمان تغییرات اقلیمی «وحشتناک» پاریس را جزو افتخارات خود شمرد و شیوع ویروس کرونا را نیز به چین نسبت داد.

او اظهار کرد:

اولین رئیس جمهور آمریکا در طی چند دهه بوده ام که آمریکا را وارد یک جنگ خارجی جدید نکرده ام؛ دستور کار ما ربطی به راست یا چپ نداشت، جمهوری‌خواه یا دموکرات نبود. ما در پی بهروزی ملت بودیم، یعنی کل ملت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان