تمام جهان به متوقف کردن برنامه هسته ای ایران بپیوندد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 22:25

تمام جهان به متوقف کردن برنامه هسته ای ایران بپیوندد

شماره: 14655
Aa Aa

در صورت دستیابی ایران به بمب هسته ای این تسلیحات در دستانی لرزان، بی مسئولیت و رژیم هایی خواهد افتاد که از سوی تروریست ها هدایت می شوند.

بنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل؛
تمام جهان به متوقف کردن برنامه هسته ای ایران بپیوندد

بنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل در یک مراسم یادبود برای رونی دنیل خبرنگار امور نظامی درگذشته شبکه ۱۲ این کشور با تکرار ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران گفت:

بسیار مهم است که تمام جهان به متوقف کردن برنامه هسته ای ایران بپیوندد چون خطر  یک ایران هسته ای فقط این نیست که اسرائیل را تهدید می کند و خصومت آن ‌[ایران] را در منطقه افزایش می دهد بلکه به یک رقابت تسلیحاتی در منطقه منجر می شود که بسیاری از کشورها را به خطر می اندازد. 

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او هشدار داد که دست یافتن ایران به یک بمب هسته ای «احتمالا در آینده منجر به این می شود که تسلیحات پیشرفته در دستانی لرزان و بی مسئولیت و در دستان رژیم هایی بیفتد که از سوی تروریست ها هدایت می شوند».

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که نخست وزیر این رژیم به رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد تشکیل ائتلافی شبیه به ناتو برای مقابله با تهدیدات ایران داده است.

  • همچنین نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم اسرائیل در دیدار اخیر خویش با جوبایدن، رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد تشکیل ائتلاف نظامی شبیه به ائتلاف ناتو میان اسرائیل و کشورهای حاشیه خلیج فارس و اردن را داده است. هدف از این امر ایجاد پروژه دفاعی مشترک میان اسرائیل و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و اردن به منظور محافظت فراگیر از تهدیدات ایران است. پیشنهاد بنت به طور اساسی هماهنگی و همپوشانی رادارها و تجهیزات و دستگاه های هشدار سریع برای مقابله با تهدیدات هوایی ایران را شامل می شود.
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان