جاده‌ها، خیابانها و فروشگاه‌های ایران تا 24 ساعت آینده خلوت می شوند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 16:53

جاده‌ها، خیابانها و فروشگاه‌های ایران تا 24 ساعت آینده خلوت می شوند

شماره: 9507
Aa Aa

تا ده روز آینده کل مردم ایران از طریق فضای مجازی، تلفنی یا در صورت ضرورت، حضوری مورد رصد قرار گرفته و افراد مشکوک به کرونا شناسایی می شوند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران خبر داد؛
جاده‌ها، خیابانها و فروشگاه‌های ایران تا 24 ساعت آینده خلوت می شوند

سرلشکر باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران در پایان نخستین جلسه قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا علیه السلام نیروهای مسلح اظهار داشت: 

ظرف یک هفته تا ده روز آینده کل مردم ایران یک بار از طریق فضای مجازی یا تلفنی یا در صورت لزوم و ضرورت، حضوری مورد رصد قرار می گیرند و افراد مشکوک به بیماری شناسایی می‌شوند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی افزود:

افرادی که مشکوک نیستند با رعایت بهداشت و موازین و پروتکل ها در منزل می ‌مانند و مشکلی نیست و موارد مشکوک در یک سری مراکز مقدماتی مورد معاینه قرار می‌گیرند و ما تا 1000 مورد درمانگاه ثابت یا سیار به بخش کشوری افزوده می شود و کمک می‌کنیم این رصد و معاینه بالینی کامل صورت بگیرد و مواردی که باید به سمت بیمارستان بروند با تمام توان در خدمت خواهیم بود. 

سرلشکر باقری تصریح کرد:

کمیته انتظامی-امنیتی ما به‌همراه وزارت کشور و استانداران روال خلوت کردن جاده‌ها، خیابانها، فروشگاه‌ها را با تصمیم ملی که اتخاذ شده انجام می‌دهند و این کار ظرف 24 ساعت آینده سازماندهی می‌شود.

رئیس قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا(ع) اظهار داشت: 

من لازم می دانم از ملت عزیز خواهش کنم به توصیه‌ها و درخواست‌های وزارت بهداشت عمل کنند و با کمکی که میکنیم و ماندن در منزل، زنجیره انتقال بیماری را قطع کنیم و اگر زنجیره قطع نشود کنترل بیماری سخت خواهد شد.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان