جنتی: یکی از ضررهای کرونا محرومیت از برکات شب‌های قدر است | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 17 ارديبهشت 1403 - 8:23

جنتی: یکی از ضررهای کرونا محرومیت از برکات شب‌های قدر است

شماره: 9853
Aa Aa

دبیر شورای نگهبان گفته این ویروس ضررهای مادی و معنویی زیادی را به ما تحمیل کرده که یکی از آن ها محرومیت از اجتماعات مذهبی است.

بسیاری از کسب و کارها از رونق افتاده است؛
جنتی: یکی از ضررهای کرونا محرومیت از برکات شب‌های قدر است

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در سخنانی اظهارداشت:

انشاءالله با این دعاهایی که ایام قدر خوانده می‌شود مشکلات مسلمانان و همه مردم دنیا و بخصوص مشکلات پیش آمده از ویروس منحوس کرونا حل شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه ویروس منحوس کرونا مشکلات زیادی را به دنیا تحمیل کرده است افزود:

این ویروس ضررهای مادی و معنویی زیادی را به ما تحمیل کرده است؛ علاوه بر ایجاد مشکلات معیشتی و اقتصادی، یکی از این ضررها محرومیت از برکات شب‌های قدر و اجتماعات مذهبی است که امیدواریم به زودی این مشکل برطرف شود.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد:

متاسفانه به غیر از تلفات انسانی که به واسطه ویروس منحوس کرونا رخ داده بسیاری از کسب و کارها نیز از رونق افتاده که این امر وضع زندگی افراد کم درآمد را دچار مشکل کرده است.

جنتی یادآور شد: ما هم باید به وظیفه خودمان در کمک به افراد کم درآمد عمل کنیم و حتی سایرین را به انجام کار خیر و کمک به افراد بی بضاعت ترغیب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود کمک‌های خوبی که انجام شده ولی مشکل خیلی زیاد است که امیدواریم بتوانیم به وظیفه خودمان در کمک به اقشار ضعیف و کم درآمد عمل کنیم

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان