جهانگیری: باید در داخل ایران وحدت جدی داشته باشیم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 19:10

جهانگیری: باید در داخل ایران وحدت جدی داشته باشیم

شماره: 8608
Aa Aa

معاون اول رییس جمهور می گوید مجموعه ای از باروت در منطقه جمع شده است که هر آن می تواند مشتعل شود و انفجار در این منطقه به وجود بیاورد.

طرح فشار حداکثری آمریکا را به شکست کشانده ایم؛
جهانگیری: باید در داخل ایران وحدت جدی داشته باشیم

اسحاق جهانگیری در آیین اختتامیه پنجمین جایزه جهانی اربعین اظهار داشت: طرح فشار حداکثری آمریکا را با یاری خدا و همت ملت بزرگ ایران و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری تقریبا به شکست کشانده ایم وآمریکایی ها می دانند که طرح فشار حداکثری بر ایران جواب نمی دهد

به گزارش اسپادانا خبر، معاون اول رییس جمهور اظهار داشت : ایران در یک شرایط مهم، خطیر و حساسی قرار گرفته و تحریم های ظالمانه برضد ملت و کشور وضع شده است. آمریکایی ها به تعبیر خودشان فشار حداکثری را بر ملت ایران تحمیل کرده اند.

وی بیان کرد: منطقه ما حساس شده و مجموعه ای از باروت در منطقه جمع شده است که هر آن می تواند مشتعل شود و انفجار در این منطقه به وجود بیاورد و ما باید خیلی هوشیار و مراقب باشیم.

جهانگیری گفت: در اربعین و عاشورا درس هایی وجود دارد که باید برای به شکست کشاندن توطئه های دشمنان تبیین کنیم و به کار بگیریم.

جهانگیری افزود:

مطمئنا جمهوری اسلامی ایران با شرایط امروز منطقه و شرایطی که آمریکایی ها و کشورهای ضد ایرانی با آنها دست دوستی داده اند پیدا کرده اند، می تواند سربلند از این حوادث بیرون بیاید فقط باید در داخل کشور انسجام و وحدت جدی داشته باشیم

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان