جوانان باید با توکل به خداوند اقدام به فرزندآوری کنند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 12:51

جوانان باید با توکل به خداوند اقدام به فرزندآوری کنند

شماره: 11276
Aa Aa

ناصری با بیان این که فرزندآوری حکم شرعی است و دشمن برای کاهش جمعیت ایران فرهنگ سازی کرده خواسته از ساعات اداری زنان کاسته شود.

امام جمعه یزد عنوان کرد؛
جوانان باید با توکل به خداوند اقدام به فرزندآوری کنند

امام جمعه یزد گفت:

دشمن برای کاهش جمعیت در ایران فرهنگ سازی کرده و رسانه‌ها فاجعه کاهش جمعیت را به مردم جامعه اطلاع دهند و مردم بدانند که فرزندآوری حکم شرعی است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از رویداد 24، محمدرضا ناصری اظهار کرد:

مه ما باید توکل به خداوند متعال داشته باشیم و بدانیم که خداوند متعال روزی رسان بنده‌های خویش است اما هیچ‌یک از این مسائل و مشکلات نباید سبب شود که به برنامه دشمن برای کاهش جمعیت در کشور جامه عمل بپوشانیم. دشمن می‌داند که اگر جمعیت کشور به سمت پیری برود و زاد و ولد نداشته باشیم، کشور کم‌کم ناچار به استفاده از اتباع خارجی می‌شود و آنگاه دیری نمی‌پاید که تمام مدرسه‌ها، کارخانه‌ها و محله‌های ما مملو از اتباع خارجی می‌شود و آنگاه دیگر ایرانی باقی نمی‌ماند که بخواهد در مقابل دشمن بایستد.دشمن با فرهنگ سازی به روش‌های مختلف از طریق رسانه‌های بیگانه به تدریج در حال رسیدن به اهداف خویش است اما رسانه‌های داخلی باید فاجعه‌ای که به دنبال کاهش جمعیت برای کشور اتفاق می‌افتد را به مردم جامعه اطلاع رسانی کنند.

ناصری گفت:

فرزندآوری یک حکم شرعی است و جوانان باید با توکل به خداوند متعال با ساده زیستی و قناعت اقدام به فرزندآوری کنند و اطمینان داشته باشند که خداوند متعال خود متکفل روزی آن‌ها شده است. منشأ امتناع از فرزندآوری تنبلی است زیرا با تلاش بیشتر می‌توان به درستی خانواده‌ها را اداره کرد.

او پیشنهاد کرده از ساعات اداری زنان کاسته شود تا با چهار ساعت کار بتوانند هم درآمد داشته باشند و هم وقت بیشتری برای تربیت فرزندان خود اختصاص دهند.

ناصری ادامه داد:

گرچه برخی‌ها با بی تدبیری شرایط را دشوار کرده‌اند اما نباید این بی تدبیری‌ها و تخلف‌ها را به حساب نظام گذاشت.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان