جوانان دهه ۹۰ پای کار انقلاب و نظام ایستاده‌اند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 21:12

جوانان دهه ۹۰ پای کار انقلاب و نظام ایستاده‌اند

شماره: 23239
Aa Aa

دستور حجاب دستور خدای تعالی و آموزه‌های دینی است و آن‌هایی که به دنبال ترویج بدحجابی هستند از دستور خداوند متعال سر باز می‌زنند.

علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران؛
جوانان دهه ۹۰ پای کار انقلاب و نظام ایستاده‌اند

علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در اولین یادواره ۱۲۹ شهید هشت سال دفاع مقدس و دو ‌شهید گمنام بخش زاویه از توابع شهرستان زرندیه گفت:

انقلاب اسلامی به پشتوانه شهدا در اوج اقتدار ایستاده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او اظهار کرد:

جوانان دهه ۹۰ به پاکی جوانان دهه ۶۰ سر ازپا نشناخته و در جنگ با جبهه کفر توانستند پیروزی به مراتب بزرگتر از دوران دفاع مقدس را برای جبهه اسلام بدست آورند چرا که این نوع جنگ از نظر تاکتیکی به مراتب سخت‌تر و پیچیده‌تر از جنگ در دوران هشت سال دفاع مقدس بود و بر این اساس بود که دشمن ناگزیر به عملی کردن جنگ دیگری و حتی متفاوت‌تر از سایر جنگ‌ها دست زد که همانا جنگ شناختی و ترکیبی با استفاده از ابزار رسانه و قرار دادن بانوان در خط مقدم جنگ بود. دشمنان در این جنگ تصور کردند که انقلاب در مقابله با این جنگ ناتوان خواهد بود اما زهی خیال باطل که بانوان عفیف و پاکدامن ایران اسلامی اجازه ندادند دشمن توطئه خود را عملی کند گرچه این جنگ ۱۱۵ روز طول کشید اما دشمن باز هم شکست خورد و ناکام ماند. در جنگ‌هایی نظیر جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی، رسانه‌ای باید از همه توان برای مقابله با دشمن استفاده کنیم. در این نوع جنگ‌ها احتمال به خطر افتادن جان انسان ضعیف است اما نباید میدان جنگ را خالی کرد.

وی افزود:

دستور حجاب دستور خدای تعالی و آموزه‌های دینی است و آن‌هایی که به دنبال ترویج بدحجابی هستند از دستور خداوند متعال سر باز می‌زنند. بالاترین دشمنی دشمنان پس از عداوت جبهه کفر با انبیا و اولیای الهی علیه انقلاب اسلامی صورت گرفته است اما در عملی کردن هر توطئه و ترفندی ناکام مانده و شکست خورده است.

وی با بیان اینکه دشمنان قادر به ضربه زدن به نظام اسلامی با جنگ اقتصادی و فرهنگی نیستند گفت:

هوشمندانه در مقابل تهاجم دشمن ایستاده و اجازه نمی دهیم هیچ توطئه‌ای عملیاتی شود. امروزه اقتدار و عظمت نظام اسلامی برای همه جهانیان و به خصوص دشمنان انقلاب مثال زدنی و مشخص است و معاندان نظام نمی‌توانند در مقابل این انقلاب بایستند البته دشمنان چنین ضعفی را بیان نمی‌کنند اما اقدامات و رفتارهای آن‌ها مشخص است که تاب تحمل در برابر اقتدار انقلاب و نظام اسلامی که حاصل خون مطهر شهداست‌ را ندارند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان