حسن روحانی: شفا و آینده ایران دست خدا است | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 - 22:05

حسن روحانی: شفا و آینده ایران دست خدا است

شماره: 9539
Aa Aa

رئیس جمهور ایران گفته امسال جسم ما به دلایل بهداشتی از اماکن متبرکه فاصله دارد اما روح ما از هر سال به آنها نزدیکتر است.

در آیین بهره برداری از قطعات آزادراه همت-کرج؛
حسن روحانی: شفا و آینده ایران دست خدا است

حسن روحانی در آیین بهره برداری از قطعات ۲ و ۳ آزادراه همت-کرج اظهار داشت: از آغاز این دولت قطعه ۲ و ۳ که امروز افتتاح شد ۳ درصد اجرایی و عملیاتی بود و ۹۷ درصد در این ۶ سال تامین اعتبار و اجرا شده است و امروز به ۱۰۰ درصد رسیدیم.

وی عنوان کرد: این اتوبان اهمیت ویژه‌ای دارد. سال‌ها بود که مردم از اتوبان همت عبور می‌کردند و یک مرتبه با یک تابلویی مواجه می‌شدند که اعلام می‌کرد اتوبان به پایان رسیده است و ناچار بودند به سمت چپ گردش و مسیر را عوض کنند. ان شاءالله مسیر و راه به روی مردم باز و آن تابلوی قرمز برداشته می‌شود و دیگر با آن تابلوی قرمز مواجه نخواهند شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، رئیس‌جمهور ادامه داد:

باید از هر فرصتی استفاده کنم و از پزشکان عزیز و کادر درمانی که شبانه روز مشغول هستند و جان هم‌وطنان ما را نجات می‌دهند و اکنون هم در حال درمان بیماران بستری شده هستند تشکر و برای همه بیماران آرزوی شفا کنم. در برابر همه پزشکان و پرستاران تعظیم می‌کنیم. این روزها خواهد گذشت و این غم به پایان خواهد رسید. ان شاءالله با کمک مردم و همت پزشکان از این روزهای سخت عبور خواهیم کرد.

روحانی خاطرنشان کرد: خدا به ما توفیق می‌دهد. شفا دست خدا است. آینده کشور دست خدا است و توجه ما باید به خداوند عظیم باشد. امسال جسم ما به دلایل بهداشتی از اماکن متبرکه فاصله دارد و نمی‌توانیم مشرف شویم اما روح ما از هر سال به آنها نزدیکتر است. روز اول فروردین ماه متبرک به نام حضرت موسی بن جعفر (ع) است. ان شاءالله خیر و برکت برای مردم و دل‌های ما متوجه حق خواهد بود.

وی اظهار داشت:

ملت ما همیشه روزهای سخت را گذرانده است و ان شاءالله این ایام هم از این روزهای سخت عبور می‌کند. ملت ما در سال ۹۹ مشکلاتی که در پایان ۹۸ به خاطر این بیماری در کسب و کارشان ایجاد شده است، جبران خواهد کرد. مردم همیشه یار هم بودند و این روزها بیش از همیشه باید همدیگر را یاری کنند.

رئیس‌جمهور گفت: پیشاپیش عید نوروز پیش رو را به همه ملت عزیزِ خسته از کرونا تبریک می‌گویم. ان شاءالله سال مبارکی باشد و ماه‌های اولیه سال نجات از این بیماری‌ها و عبور از این مقطع سخت باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان