حسین هدایتی می گوید همیشه یار نظام بوده است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 9:46

حسین هدایتی می گوید همیشه یار نظام بوده است

شماره: 7115
Aa Aa

هدایتی اخلالگر را کسانی خوانده که منابع ارزی این کشور را به تاراج برده و در قاچاق کالا و ارز از هیچ ضربه ای کوتاهی نکرده اند.

همه می‌توانند وام بگیرند، من هم گرفتم؛
حسین هدایتی می گوید همیشه یار نظام بوده است

 

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، حسین هدایتی در آخرین جلسه دفاعیات متهمان گروه هدایتی گفت:

صدا و سیما اخبار را بد منتشر کرده . من معتقدم اخلالگر کسانی هستند که منابع ارزی این کشور را به تاراج برده اند و همچنین در قاچاق کالا و ارز از هیچ ضربه ای به پیکره اقتصاد این کشور کوتاهی نکرده اند. من هیچ زمانی هیچ مشکلی برای اقتصاد بوجود نیاورده ام. بنده فقط ملکی را خریداری کردم و وامی روی آن گرفتم.

هدایتی بیان داشت: من اگر مشهور نبودم نمی‌توانستم از بانک سرمایه و بقیه بانک ها وام بگیرم؟ همه می‌توانند وام بگیرند، من هم گرفتم.

موقعی که من بازداشت شدم اعتراض کردم که اگر وام گیرنده اقساطش عقب بیفتد جنبه کیفری دارد؟ از قوه قضاییه گفتند خیر. آیا کارشناسی که به صورت غلط کارشناسی و قیمت گذاری کرده من مقصر هستم؟ گفتند نه شما مقصر نیستید.

وی ضمن تأکید به رد کیفرخواست خود اذعان داشت: اینجانب حسین هدایتی از سال 57 فردی معتمد در عرصه های تولیدی و صنعتی بودم. همچنین در عرصه گسترش فرهنگی و همچنین تیم های ملی و پرسپولیس محبوبم اقدام به حمایت کردم. بنده نه ارز 4200 گرفتم و نه وارداتی داشتم. در 40 سال فعالیت کشاورزی، تولید و به ویژه پرورش میگو یار نظام بودم و در دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتم.

وی افزود: آقای موسوی نژاد باید پاسخگوی اقدامات خود باشد. نماینده دادستان در جلسه گذشته گفته بود که بنده برای کسب شهرت دست به این اقدامات زده ام که باید پاسخ بدهد این شهرت به چه درد من می‌خورد؟

هدایتی گفت: چندین بار گفته شده که تبانی صورت گرفته. این تبانی یعنی چه؟ ما نشستیم و شیرینی خوردیم و رشوه دادیم؟ اتفاقاً بانک مرکزی بازرسانی را در سال 95 می‌فرستند بانک سرمایه. این بازرسان به تخلفات بانک رسیدگی کرده اند نه به تخلفات مشتری‌ها.

وی افزود: من 1140 میلیارد تومان وثیقه نزد بانک داشتم اما بانک گفته بود وثیقه من صفر است.

وی افزود: ما بارها با بانک می‌رفتیم توافق کنیم و ملک را می فروختیم و پولش را به بانک واریز کنیم و 100 میلیارد واریز کردیم ولی نه در زمان خودش باقیه را وثیقه ملکی گذاشتیم.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان