حضور پای صندوق‌ها عبادت است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 20:04

حضور پای صندوق‌ها عبادت است

شماره: 24746
Aa Aa

او گفته برخی عناصر سرسپرده برای مراسم ۲۲ بهمن ماه، نیمه شعبان و انتخابات درصدد ایجاد ناامنی و آشوب در کشور بوده اند که با چشم بیدار و تیزبین نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی خنثی شده است.

محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور؛
حضور پای صندوق‌ها عبادت است

محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور در جلسه هیئت عمومی اظهار کرد:

دشمنان تاکنون در هر عرصه‌ای که ورود کرده‌اند با شکست مواجه شده‌اند و در حال حاضر نیز تلاش می‌کنند مشارکت مردم در انتخابات را کم رنگ جلوه دهند اما بدون شک حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات، تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، منتظری افزود:

دشمن با تمام سرمایه و با تمام توان و از طریق رسانه‌های معاند و فضای مجازی درصدد توطئه‌هایی علیه کشورمان است لذا وظیفه و تکلیف است که در این میدان جهاد آگاهانه و با بصیرت حضور پیدا کنیم.

وی با اشاره به تاکید رهبری بر برگزاری پرشور انتخابات گفت:

بر همه ما فرض است که زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم و در همین زمینه نیرو‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با هوشیاری تمام توطئه‌های دشمن را خنثی و امنیت را برقرار کرده‌اند.

 منتظری ادامه داد:

نیرو‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در ایام ۲۲ بهمن ماه و مراسم نیمه شعبان در برقراری امنیت فوق‌العاده تلاش کردند. برخی عناصر سرسپرده برای مراسم ۲۲ بهمن ماه، نیمه شعبان و انتخابات برنامه‌هایی داشتند و درصدد ایجاد ناامنی و آشوب در کشور بودند که با چشم بیدار و تیزبین عزیزان ما در نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی، الحمدالله این توطئه‌ها خنثی شد.

رئیس دیوان عالی کشور با تاکید بر اینکه حضور پای صندوق‌های رأی عبادت است خاطرنشان کرد:

مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی دین خود را به انقلاب، شهدا و امام و رهبری ادا خواهند کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان