خانواده شهدا مشکلات خانواده‌ها را با ریش‌سفیدی حل کنند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 14:30

خانواده شهدا مشکلات خانواده‌ها را با ریش‌سفیدی حل کنند

شماره: 14967
Aa Aa

کسانی به نام دفاع از حقوق زنان بیشترین ضربه را به زنان میزنند اما کسی برای دفاع از حقوق زنان شایسته‌تر از خانواده‌های شهدا نیست.

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه ایران؛
خانواده شهدا مشکلات خانواده‌ها را با ریش‌سفیدی حل کنند

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه ایران دردیدار جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت:

اهمیت زنده نگاه داشتن عاشورا در مکتب اسلام برای آن است که به ما آموخت اگر در جایی ارزش‌ها کمرنگ شد و انحرافی در اصل دین به وجود آمد و دین در معرض خطر قرار گرفت باید از جان و مال و آبرو گذشت.

به گزرش اسپادانا خبر و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، او ادامه داد:

 با پیروزی انقلاب اسلامی بخشی از انحرافات به وجود آمده از بین رفت اما در کنار کفار، مستکبرین و ظالمین شناخته‌شده و محاربین، منافقین زمان نیز با رخنه در جبهه امام و رهبری برای پیاده‌کردن اهداف دشمنان و زیاده‌خواهان تلاش کردند.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه حدود ۲۰ درصد از مجموعه پرونده‌های قضائی مربوط به مسائل مختلف خانواده‌ها می‌شود از خانواده‌های شهدا خواست که دستگاه قضائی را در جهت حل مشکلات خاص خانواده‌ها به ویژه مشکلات مربوط به زنان یاری دهند.

وی از خانواده شهدا خواست که با ایفای نقش خود در جامعه ابتدا تلاش کنند که مشکلات خانواده‌ها با ریش‌سفیدی و صلح و سازش حل شده و تبدیل به پرونده قضائی نشود و در صورتی که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد کمک کنند تا راحت‌تر و به بهترین نحو حل شود.

محسنی اژه‌ای گفت:

امروز کسانی به نام دفاع از حقوق زن بیشترین ضربه را به زنان می‌زنند که جایگاه زنان را تنزل داده و کم‌ ارزش می‌کنند و بعد با اسامی مختلف و از تریبون‌های گوناگون مدعی دفاع از زنان می‌شوند اما کسی برای دفاع از حقوق زنان عفیف، شرافتمند و باعزت ایران اسلامی، شایسته‌تر از خانواده‌های شهدا نیست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان