خبر ترور ناموفق بشار اسد تکذیب شد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 12:31

خبر ترور ناموفق بشار اسد تکذیب شد

شماره: 17639
Aa Aa

گفته شده برخی منابع خبری لبنان در خبری دروغین و با جعل آرم شبکه المنار لبنان خبر تلاش برای ترور بشار اسد قبل از ورود به مسجد الحسن را جعل کرده اند.

قبل از ورود به مسجد الحسن برای اقامه نماز عید فطر؛
خبر ترور ناموفق بشار اسد تکذیب شد

شبکه المنار لبنان در خبری فوری از تلاش برای ترور بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه قبل از ورود به مسجد الحسن برای اقامه نماز عید فطر خبر داد.

به گزارش اسپادانا خبر، شبکه المنار با اعلام این خبر گفت که بشار اسد در سلامت کامل مورد استقبال شهروندان حاضر در مسجد جامع الحسن در دمشق قرار گرفت.

از فیلم‌های منتشر شده از لحظه قبل از ورود اسد به مسجد در حین اقامه نماز عید سعید فطر در میان نمازگزاران مشخص می‌شود که وی در سلامت کامل به سر می‌برد.

خبرگزاری ایرنا به نقل از سانا نوشته است:

"بشار اسد" رئیس جمهور سوریه با حضور در مسجد الحسن در محله میدان دمشق نماز عید فطر را اقامه کرد. اسد و مفتی کل سوریه و تعدادی از مسئولان دولتی و حزبی و شماری از اعضای مجلس و گروهی از علمای دینی سوریه با حضور جمعی از شهروندان این کشور نماز عید سعید فطر را در دمشق به جا آوردند.

همزمان برخی منابع خبری لبنان در خبری فوری و دروغین و با جعل آرم شبکه المنار لبنان از تلاش برای ترور بشار اسد قبل از ورود به مسجد الحسن برای اقامه نماز عید فطر خبر دادند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان