داخلمان هم داخل بدی نیست | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 21:18

داخلمان هم داخل بدی نیست

شماره: 20803
Aa Aa

نوسانات ارز در بحث اقتصاد و معیشت چندان اهمیت ندارد. متأسفانه دشمن بیشتر دارد با عملیات روانی مردم ما را ناامید می‌کند. تمام نقش دلار و ارز در اقتصاد ما بین 20 تا 25 درصد است.

علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
داخلمان هم داخل بدی نیست

علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه های نمازجمعه مشهد گفت:

مسئله ارز امروز همه را دغدغه‌مند کرده است.

به گزارش اسپادانا خبر، او اظهار داشت:

متأسفانه دشمن بیشتر دارد با عملیات روانی مردم ما را ناامید می‌کند. تمام نقش دلار و ارز در اقتصاد ما بین 20 تا 25 درصد است.

وی گفت:
ما در انقلاب چندتا حاج قاسم و آیت الله مصباح سرمایه‌گذاری کردیم و از دست رفتند؟ با سرمایه‌گذاری‌های عظیمی که در انقلاب انجام دادیم الان وضع‌مان چطور است؟ آن وضیعتی که در جران اعتلای انقلاب و جریان دینی و نظام ما برای مردم داریم کجای قضیه است؟ چه به دست آوریم و چه چیزی عاید ما در عرصه ارتقا و پیشرفت شد؟

علم‌الهدی بیان کرد:

آنچه در داخل کشور داریم به قولی می‌گویند «بیرونمان دشمن را کشته، داخلمان خودمان را» نخیر. داخلمان اینطور هم نیست. داخلمان هم داخل بدی نیست، آنچه امروز انگشت می‌گذارید مسائل معیشتی و اقتصادی است.

وی افزود:

اروپا در مسئله انرژی و مواد غذایی در بدترین وضعیت به سر می‌برد در حالی که ما در مسئله تولید مواد غذایی تقریبأ به عرصه خودکفایی رسیدیم. آمار بیکاری در کشور تک رقمی شده در حالی که در گذشته از این موضوع چقدر رنج می‌بردیم و یک میلیون و 500 هزار شغل در توسعه ساخت و ساز مسکن برای جوانان ما به وجود آمده است.

علم‌الهدی گفت: 

نوسانات ارز در بحث اقتصاد و معیشت چندان اهمیت ندارد. دشمن در ارز متشکلی که نقشی در اقتصاد اصلی ما ندارد توطئه می کند و مرتب مسئله ایجاد می‌کند. دولت باید در این جریان دخالت کند و جلوی این توطئه‌ها را بگیرد. از طرف دیگر یک عده عناصر سودجو بیایند نرخ کالاهایی که با نرخ ارز دولتی نیمایی گرفتند، بالا و پایین ببرند، اینجا دولت باید مقاومت و برخورد کند و کشور را اداره کند. باید مراقبت کنیم که مردم ناامید نشوند.خدا هست، خدا با همه قدرت و ثروتش هنوز بالای سر ما هست و ما در همه زندگی امیدمان به این خدا باشد.

 

منبع| انتخاب

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان