در داخل کشور نفوذی بسیار زیاد است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 5:55

در داخل کشور نفوذی بسیار زیاد است

شماره: 24169
Aa Aa

از تک تک نفراتی که به خارج می‌روند چه پزشک و چه پرستار مطلع هستیم| این نفوذی‌ها هستند که نمی‌گذارند خیلی از کارها به سلامت انجام شود| دولت قبل قطعا می‌خواست بر خلاف قانون اساسی عمل کند.

علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد؛
در داخل کشور نفوذی بسیار زیاد است

علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه در جمع دانشجویان دانشگاه جندی شاپور اهواز گفت:

به صورت مسلم حتی اگر یک پرستار و پزشک برود این زیاد است. حتی یک نفر هم زیاد است چه برسد به تعدادی که بیشتر از اینها از آن یاد می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر، او افزود:

از تک تک نفراتی که به خارج می‌روند چه پزشک و چه پرستار مطلع هستیم حتی می‌دانیم چه بیمارستانی می‌روند و چقدر حقوق می‌گیرند. چون بیشتر از همه مطلع هستیم خیلی بیشتر از همه غصه می‌خوریم. از آن طرف برنامه ریزی وجود دارد که این طور شود صرفا نیاز افراد نیست. مجموعه‌ای وجود دارد که کار می‌کند پزشک و پرستار و دانشجو مهاجرت کنند و بروند. الان بین حق و باطل دعواست. در هر جنگی هم ستون پنجم وجود دارد و کار می‌کند.

او ادامه داد:

رفت و آمدها و مهاجرت همیشه در همه عالم وجود داشته، طبیعی است و بعضی مواقع یک موضوعی بیش از اندازه معمولی می‌شود که به خاطر همان جنگ است.

دولت قبل قطعا می‌خواست بر خلاف قانون اساسی عمل کند/ دولت رئیسی می‌خواهد روند را بر اساس انقلاب پیش ببرد؛ اگر یکی دو دوره بر همین روال باشد حتما گرفتاری‌ها حل می‌شود/ در داخل نفوذ بسیار است، نفوذی‌ها نمی‌گذارند کارها به سلامت انجام شود

علی فدوی گفت:

حتما انقلاب اسلامی پای کار حل مسائل اقتصادی و معیشتی می‌رود و حتما به تکالیف خود عمل می‌کند و حتما مثل قضایای دیگر خداوند عنایت می‌کند و حل می‌شود. این دولت تصمیم ندارد برخلاف قانون اساسی و برخلاف نظام عمل کند؛ دولت قبل قطعا می‌خواست بر خلاف قانون اساسی عمل کند. دولت آقای رئیسی می‌خواهد بر اساس موازین و انقلاب اسلامی و قانون اساسی روند را پیش ببرد. اگر یکی دو دوره بر همین روال باشد حتما این گرفتاری‌ها که داریم حل خواهد شد.

او گفت:

در داخل کشور نفوذی بسیار بسیار زیاد است. این نفوذی‌ها هستند که نمی‌گذارند خیلی از کارها به سلامت انجام شود.

وی بیان کرد:

ما می‌خواهیم خادم باشیم و نوکری بکنیم ولی در چارچوب‌هایی کار می‌کنیم که یک طرف آن دولت است. منابع دولت برای نیاز‌ها و کار‌های بسیار بسیار زیادی که دارد به اندازه این کار‌ها و نیاز‌ها نیست. چند وقت پیش از قرارگاه سؤال کردم دولت برای اینکه قرارداد‌ها و پروژ‌های قبلی و جاری تمام شود چقدر باید پول به شما بدهد؟ گفتند ۹۰۰ هزار میلیارد تومان. تعداد کار‌های واگذار شده به قرارگاه خیلی زیاد بوده، ولی منابع کم بوده است. هیچ کدام از این کار‌ها تعطیل نشده ولی با توجه به منابع سرعت کم است.

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان