در نبود جمهوری اسلامی، ایران در یک سیاه چاله خواهد افتاد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 9:01

در نبود جمهوری اسلامی، ایران در یک سیاه چاله خواهد افتاد

شماره: 8861
Aa Aa

حسین مرعشی می گوید مگر نمی‌توانیم سرنوشت لیبی را ببینیم؟ مگر ۴۵ سال جنگ افغانستان را نمی‌توانیم ببینیم؟ مگر نا امنی‌های عراق را نمی‌توانیم ببینیم؟

سخنگوی حزب کارگزاران ایران مطرح کرد؛
در نبود جمهوری اسلامی، ایران در یک سیاه چاله خواهد افتاد

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: الان هرکس که جزء نیروهای ارزشی وفادار به مجموعه نظام و سیاست‌ها نباشد، نمی‌تواند در عرصه انتخابات خیلی نقش آفرینی کند چه اصلاح طلب باشد و چه اصولگرا.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از خبرآنلاین، حسین مرعشی می گوید:

ما باید تلاشمان را بکنیم؛« به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل، اگر مراد نیابم به قدر وُسع بکوشم». ما به این مملکت وفادار هستیم، من خدمت شما به طور قاطع عرض میکنم که آینده ایران، آینده فرزندان من و شما، آینده شیعه، آینده اسلام به معنی انقلابی و خط امامش هیچ راهی ندارد که جمهوری اسلامی با یک مدار متعادلی که حداقل ۶۰ تا ۶۵ درصد مردم ایران آن را قبول دارند، حرکت بکند، هیچ راهی جز این نداریم. اینکه عده‌ای به اسم دفاع از ایران به دنبال براندازی و انحلال جمهوری اسلامی هستند نمی‌دانند که بعد از آن چه خطراتی ایران را تهدید می‌کند.

او معتقد است که در نبودن جمهوری اسلامی، ایران در یک سیاه چاله خواهد افتاد که اصلا معلوم نیست کی بتواند سر در بیاورد، مگر الان نمی‌توانیم سرنوشت لیبی را ببینیم؟ مگر ۴۵ سال جنگ افغانستان را نمی‌توانیم ببینیم؟ مگر نا امنی‌ها و بحران های عراق بعد از آن دیکتاتور خبیث، صدام را نمی‌توانیم ببینیم؟ ببینید جمهوری اسلامی نباید به سمتی برود که جامعه رادیکال بشود؛ این اشتباه است. باید همه دوستانمان را دعوت کنیم.

مرعشی می گوید ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و حضورمان در صحنه برای همین است. هیچ راهی نداریم جز اینکه جمهوری اسلامی را به میانه‌روی دعوت کنیم با حرکت فرمانی که ۶۰ تا ۶۵ درصد مردم ایران بپسندند و جمهوری اسلامی پایدار بماند و در سایه جمهوری اسلامی هرکسی تلاش کند و افکار خودش را پیاده کند، ارزشی‌ها هم تلاش کنند تا نیرویشان را اضافه کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان