دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 2:40

دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند

شماره: 22299
Aa Aa

اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران می گوید یکی از برنامه ریزی‌های دشمن تبدیل شرایط نارضایتی‌ها به چالش برای نظام است.

مدیرکل جدید اطلاعات استان اصفهان معرفی شد؛
دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند

سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای تامین و آیین تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان اصفهان گفت:

دشمن در تداوم جنگ ترکیبی و اقدماتی که سال قبل از آن نتیجه نگرفت برنامه‌های ایذایی و تروریستی را در دستور کار خود دارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او گفت:

یکی از برنامه ریزی‌های دشمن در سال جدید تلاش برای تبدیل شرایط نارضایتی‌های اقتصادی، معیشتی، اجتماعی، صنفی به چالش برای نظام است.

او همچنین گفت که استان اصفهان در حوزه‌های مختلف چون فرهنگی، اقتصادی، صنفی و علمی پیشتاز است و صبر و استقامت مردم استان در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی مثال زدنی است.

وی بحث ناهنجاری‌های اجتماعی را نکته مهم دیگری دانست که در فضای رسانه، فضای مجازی، اندیشکده‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی دشمن روی آن سرمایه گذاری کرده اند.

خطیب ادامه داد:

امسال که سال انتخابات است طبیعتاً زمینه افزایش تقابل‌هایی که نسبت به همدیگر به شکل مصنوعی ایجاد می‌شود وجود دارد و باید تلاش شود که رقابت ها اجازه گسست و فاصله ایجاد کردن بین مسوولان ما ندهد. برخی افراد دنبال این هستند که اقدامات و خدمات دولت و مسوولان را زیر سؤال برده یا تلاش می‌کنند آن‌ها را ضعیف جلوه دهند. جوانان، اهل رسانه، کسانی که تریبون و رسانه دارند باید به نحوی سخن بگویند و عمل کنند که شرایط امیدبخشی را در جامعه افزایش دهند.

خطیب گفت:

در دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی شاهد رشدهایی در حوزه اقتصادی، جهش در فروش نفت، رشد در درآمدهای مالیاتی بودیم. در همین دوره شاهد کاهش نرخ بیکاری و تورم، رشد تولید و راه‌اندازی مجموعه‌هایی که احیانا ظرفیت‌های غیر فعال داشتند بوده ایم.

او با تاکید بر تلاش همه در جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت:

دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو هستند.

شایان ذکر است در نشست شورای تامین استان اصفهان، پورحسین به عنوان مدیرکل جدید اطلاعات این استان معرفی شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان